Οι διαδικτυακές και ταξιδιωτικές δαπάνες των Βρετανών για το 2019

03-08-20 | ΑΓΟΡΕΣ

Περί τα 50 δισ. ευρώ δαπάνησαν οι Βρετανοί καταναλωτές για διαδικτυακές  αγορές που αφορούν σε ταξίδια και καταλύματα το 2019.

Ειδικότερα, ένα μεγάλο κομμάτι των ταξιδιωτικών αγορών των κατοίκων της Μεγάλης Βρετανίας πραγματοποιείται μέσω ταξιδιωτικών και ξενοδοχειακών  πλατφορμών, καταλαμβάνοντας ποσοστό 43% για τα ταξίδια και 44% για τα τουριστικά καταλύματα αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι η μέση ετήσια δαπάνη των Βρετανών για γενικές αγορές μέσω του διαδικτύου, ανέρχεται σε περίπου 3.300 ευρώ, με τα ταξίδια και τα καταλύματα να βρίσκονται μεταξύ των τριών πρώτων θέσεων της λίστας. Αναλυτικά, οι γενικότερες αγορές των Βρετανών μέσω του διαδικτύου αφορούν σε είδη μόδας και αθλητισμού κατά 60%, είδη οικιακής χρήσης κατά 49%, εισιτήρια για εκδηλώσεις κατά 43%, ενώ ο ψηφιακός τύπος και η σίτιση συγκεντρώνουν ποσοστό από 43% η κάθε κατηγορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τη μεγαλύτερη αύξηση στις διαδικτυακές αγορές, παρουσίασαν το προηγούμενο έτος τα τρόφιμα και η προσωπική φροντίδα με αύξηση 8,9%, τα οικιακά είδη με αύξηση 7,5% και τέλος η μόδα και η ομορφιά με αύξηση 7%.

Όσον αφορά στην offline καταναλωτική συμπεριφορά, έχει παρατηρηθεί ότι για να αισθάνονται ασφαλείς, οι καταναλωτές των online αγορών θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα παραλαβής των αγαθών τους και σε φυσικά καταστήματα ή σημεία παραλαβής. Συνεπώς, οι εταιρείες που προσφέρουν επιλογή φυσικής παραλαβής στη Μ. Βρετανία ανέρχονται σε ποσοστό 64%, ενώ οι εταιρείες που δέχονται επιστροφή προϊόντων που αγοράστηκαν διαδικτυακά, ανέρχονται σε ποσοστό 58,5%.

Τέλος, δεν είναι λίγες οι εταιρείες που πλέον χρησιμοποιούν τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ή εικονικής πραγματικότητας για να εξομοιώσουν την εμπειρία του διαδικτυακού καταναλωτή με το πώς θα ήταν εάν μετέβαινε ο ίδιος φυσικά στα καταστήματά τους.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη