Γερμανία: Καμπάνια για τα οργανωμένα πακέτα

03-12-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Καμπάνια για την επαναφορά της εμπιστοσύνης των Γερμανών ταξιδιωτών στα πακέτα διακοπών, λάνσαρε η TSS, προκειμένου να αναχαιτίσει οποιεσδήποτε αρνητικές επιπτώσεις μπορεί να είχε η κατάρρευση του Thomas Cook στην αγορά οργανωμένων ταξιδίων. 

Ο επικεφαλής του οργανισμού, Manuel Molina, έχει συνασπίσει στην καμπάνια πολλούς διαφορετικούς οργανωτές με στόχο να επιστρέψουν οι καταναλωτές στα τουριστικά πακέτα.

Με το σλόγκαν «Ρωτήστε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα», η καμπάνια θα επιδιώξει, τις ερχόμενες εβδομάδες, να τραβήξει τα βλέμματα των καταναλωτών σε όλα όσα προσφέρουν τα πακέτα διακοπών, αναφέροντας χαρακτηριστικά «Το τουριστικό πακέτο είναι η επιλογή σας». Μάλιστα, έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο καταναλωτική καμπάνια με καρτ ποστάλ.

Στην πρωτοβουλία εντάσσονται ειδικά πακέτα για τους ταξιδιώτες, και καλούνται όλα τα τουριστικά γραφεία της Γερμανίας, ανεξαρτητα της ένωσης στην οποία ανήκουν, να συμμετάσχουν.

Ο κ. Molina επιδιώκει να προσελκύσει κορυφαία τουριστικά γραφεία και οργανισμούς στην καμπάνια.

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη