Μαθαίνοντας τους Ιάπωνες να τρώνε γιαούρτι με ελληνικό μέλι

13-11-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Η πρώτη εκδήλωση για την προβολή και διαφήμιση ελληνικού μελιού μέσω της διοργάνωσης του σχολικού κυπέλλου ποδοσφαίρου, “Attiki Cup”, για μαθητές ηλικίας κάτω των 10 ετών, πραγματοποιήθηκε, πρόσφατα, στην περιοχή Tsukuba του Τόκυο.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε από ιαπωνική εταιρεία εισαγωγών ελληνικών τροφίμων υψηλού καταναλωτικού προφίλ, η οποία εισάγει στην Ιαπωνία το ελληνικό προϊόν «μέλι Attiki», το οποίο ήταν ο χορηγός της εκδήλωσης. Σκοπός, ήταν η προβολή του ελληνικού προϊόντος και η «εκπαίδευση χρηστών», στο «κοινό –στόχο», δηλαδή στους μαθητές και στις μητέρες –νοικοκυρές.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπήρξε συνεργασία της ιαπωνικής επιχείρησης, με ιαπωνικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις συνεργειών της ελληνικής επιχείρησης που παράγει το προϊόν «μέλι Attiki», με μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου γαλακτοκομικών της Ιαπωνίας, γεγονός που θα «ανοίξει τον δρόμο» και σε άλλους Έλληνες παραγωγούς μελιού.

Η ιαπωνική εισαγωγική εταιρία διένειμε συσκευασίες μελιού των 100 γραμμαρίων και διαφημιστικά φυλλάδια στους παριστάμενους, ενώ στην νικήτρια ομάδα απονεμήθηκαν συσκευασίες μελιού των 250 γραμμαρίων.

Εκτός της εταιρείας Meiji, ακόμη τρεις ιαπωνικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις και η συνεργαζόμενη με την ΔΕΛΤΑ ιαπωνική γαλακτοβιομηχανία Morinaga υποστήριξαν  το συγκεκριμένο τουρνουά. Σε συνδυασμό με το ελληνικό μέλι, οι θεατές είχαν την ευκαιρία να γευτούν το παραδοσιακό ελληνικό επιδόρπιο, το οποίο τους προσφέρθηκε από τους διοργανωτές του τουρνουά, το οποίο αποτέλεσε βήμα γενικότερης προβολής της χώρας μας. 

Πολλοί από τους παριστάμενους δοκίμασαν γιαούρτι με μέλι για πρώτη φορά και δήλωσαν ενθουσιασμένοι με τον συνδυασμό, ενώ άλλοι δεν παρέλειψαν να ενημερώσουν τους διοργανωτές ότι είχαν γευθεί το επιδόρπιο αυτό όταν είχαν επισκεφθεί την Ελλάδα,  δηλώνοντας ενθουσιασμένοι  που είχαν την ευκαιρία να το ξαναγευθούν.

Στόχος πλέον είναι να εισάγεται ελληνικό μέλι στην Ιαπωνία ως συστατικό στοιχείο του μεσημεριανού γεύματος των μαθητών και των νέων εργαζομένων. Επίσης, μπορεί να συνδυασθεί  με τα προϊόντα γιαούρτης, που αποτελούν, κυρίως στις νέες γυναίκες, βασικό στοιχείο της μεσημεριανής διατροφής στο σύγχρονο ιαπωνικό απαιτητικό κοινό υγιεινής διατροφής, μίας από τις μεγαλύτερες αγορές γιαουρτιού στον κόσμο (4 δισ. Ευρώ). 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι