Τα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης στη Κίνα για τουριστική προβολή

07-11-19 | ΑΓΟΡΕΣ

H τουριστική προβολή σε κινεζικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μπορεί να αποτελέσει μία αποτελεσματική μέθοδο προώθησης με δεδομένη την καταγεγραμμένη μεγάλη αναγνωσιμότητα των εντύπων και των ενημερωτικών διαδικτυακών ιστοσελίδων την τηλεθέαση των καναλιών και την ακροαματικότητα της ραδιοφωνίας.   

Ας δούμε όμως ορισμένα από τα μεγαλύτερα Μέσα της Κίνας:

Επίσης, Τα micro blog είναι εξαιρετικά δημοφιλή στην Κίνα, η οποία διαθέτει περισσότερους από 500 εκατομμύρια διαδικτυακούς χρήστες, εκ των οποίων 330 εκατομμύρια είναι καταγεγραμμένοι χρήστες micro blog ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται τουλάχιστον 150 εκατομμύρια καταχωρήσεις (weibo.com). Υπάρχουν όμως και πολλά κοινωνικά δίκτυα όπως QQ, Wechat, youku  κλπ, αντίστοιχα του Δυτικού κόσμου τα οποία είναι είτε απαγορευμένα (FaceBook, Υoutube) είτε έχουν περιορισμένη χρήση (whatsup, viber, skype) στην Ηπειρωτική Κίνα.    Οι κυβερνητικές υπηρεσίες και τα κομματικά όργανα έχουν ιδρύσει περισσότερους από 50.000 λογαριασμούς micro blog.

 

 

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή