Τουρισμός: Καμπάνια της ΑΒΤΑ για τα ταξίδια των Βρετανών στην ΕΕ

17-09-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Καμπάνια που απαντά σε ερωτήματα του ταξιδιωτικού κοινού και των επιχειρήσεων σχετικά με το πώς το Brexit μπορεί να επηρεάσει τη δυνατότητά τους για ταξίδια στην ΕΕ, λάνσαρε σήμερα η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ και τουριστικών γραφείων, ΑΒΤΑ.

Διαφημίσεις θα προβάλλονται στο εθνικό ραδιόφωνο της Βρετανίας και στα social media έπειτα από τα πρόσφατα νέα οτι τα προγράμματα πτήσεων μεταξύ Ην. Βασιλείου και ΕΕ δεν θα επηρεαστούν μέχρι τουλάχιστον τον Οκτώβριο του 2020.

Η καμπάνια θα «τρέξει» από τις 17 έως τις 26 Σεπτεμβρίου θα προσδοκά να «φτάσει» σε κοινό 5 εκατ. 

Η ΑΒΤΑ θα προωθεί τις συμβουλές της για το Brexit με διαφημίσεις στους σταθμούς Heart και Classic FM καθώς και στο Facebook, καθησυχάζοντας το ταξιδιωτικό κοινό ότι οι πτήσεις, οι θαλάσσιες μεταφορές και τα τρένα θα συνεχίσουν να εκτελούν τα προγράμματά τους ακόμη και σε περίπτωση Brexit χωρίς συμφωνία στις 31 Οκτωβρίου.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η ΑΒΤΑ προωθεί μάλιστα τον Οκτώβριο ως έναν από τους μήνες με τις καλύτερες τιμές της χρονιάς για ταξίδια, καθότι ο καιρός παραμένει ζεστός σε πολλούς προορισμούς και οι ταξιδιώτες δεν συναντούν πλήθη τουριστών. 

διαβάστε ακόμα

Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025