Στα 47,5 δισ. δολ. ο τζίρος για καλλυντικά στη Μέση Ανατολή και την Αφρική

28-04-19 | ΑΓΟΡΕΣ

Με τη συμμετοχή 6 ελληνικών εταιρειών ολοκληρώθηκε η 24η διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης καλλωπισμού Beautyworld Middle East, οποία πραγματοποιήθηκε στο Dubai World Trade Centre.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, κατά την τελευταία πενταετία, η Beautyworld Middle East καταγράφει διαρκή αύξηση εκθετών και επισκεπτών, οποία αντανακλά ανοδική δυναμική της αγοράς. Υπολογίζεται ότι, μόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι πωλήσεις λιανικής ανέρχονται σε 2,2 δισ.  δολ. ενώ στην ευρύτερη περιφέρεια της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής ξεπερνούν τα 32 δισ. δολ. με προβολή αυξήσεως, εντός τριετίας, σε 2,7 και 47,5 δισ. δολ. αντίστοιχα.

Από ελληνικής πλευράς έλαβαν μέρος στην έκθεση οι εξαγωγικές εταιρείες Farmeco S.A. Dermocosmetics, Gavrilis Group S.A,  Hellenica S.A., Simple Use Beauty - P.Nikoloulia & Sia OE,  Sostar S.A και Vioryl S.A.

H Beautyworld Middle East είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική έκθεση του είδους στην Μέση Ανατολή και την Αφρική, ενώ συγκαταλέγεται στις τρεις σημαντικότερες εκθέσεις του κλάδου παγκοσμίως. Σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία των διοργανωτών Messe Frankfurt Middle East GmbH, φετινή έκθεση προσέλκυσε περί τους 40.000 επισκέπτες έναντι 36.693 κατά το προηγούμενο έτος. Ο αριθμός περιπτέρων ανήλθε σε 1.790, σε μεικτό εκθεσιακό χώρο 61.000 τ.μ. Συμμετείχαν επιχειρήσεις από 66 χώρες μεταξύ των οποίων 24 με εθνικά περίπτερα. Μεγαλύτερο αριθμό εκθετών παρουσίασε Κίνα (428), ακολουθούμενη από Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (197), Γαλλία (123), Ιταλία (91), Πολωνία (84), Ινδία (79), ΗΠΑ (65), Βραζιλία (58), Ισπανία (47), Γερμανία (40), ΗΒ (39), Μαρόκο (31), Πακιστάν (26), Σαουδική Αραβία (12) και Βέλγιο (8).

Ο απολογισμός της προηγουμένης διοργάνωσης αναφέρει κατανομή 1.738 εκθετών σε εξής επιμέρους προϊόντα και υπηρεσίες: καλλυντικά και δερμοκαλλυντικά (442), προϊόντα προσωπικής υγιεινής (442), βιολογικά και φυσικά προϊόντα (72), πρώτες ύλες, συστατικά αρωματοποιίας και αρώματα (208), προμήθειες κέντρων αισθητικής και κομμωτηρίων (385), μηχανήματα, είδη συσκευασίας και πρώτες ύλες (392), ενώ σε 56 περίπτερα εκπροσωπήθηκαν επαγγελματικοί φορείς και ενώσεις, κυβερνητικοί οργανισμοί, και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η συμμετοχή σε εν λόγω Έκθεση αποσκοπεί στην δημιουργία επιχειρηματικών επαφών και εκτός των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, λαμβανομένου υπόψη ότι επισκέπτες προέρχονται από τις χώρες της Ασίας κατά 13% (κυρίως Πακιστάν και Ινδία), το Ιράν κατά 11%, τις χώρες του ΣΣΚ κατά 11% (κυρίως Σαουδική Αραβία, Κουβέιτ και Ομάν), της Μέσης Ανατολής κατά 5% (κυρίως Ιράκ και Ιορδανία), της Αφρικής κατά 5% (κυρίως Αίγυπτος) της Ευρώπης κατά 4% και τις υπόλοιπες ηπείρους κατά 2%. 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια