ASTA: Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί τουρίστες

10-12-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Tις απόλυτες τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών αποκαλύπτει νέα έρευνα που έδωσε στη δημοσιότητα η ένωση αμερικανών τουριστικών πρακτόρων, ASTA, με τίτλο «Πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί».

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 2.879 Αμερικανών από τις γενιές των Millennials, Gen Xers και Boomers, έδειξε οτι:

-Το 42% παραδέχονται οτι η πληροφόρηση από ειδικούς για τους προορισμούς αποτελεί τον κύριο λόγο επικοινωνίας τους με ταξιδιωτικό σύμβουλο. Ακολοθούν η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών (39%), η βοήθεια σε περιπτώσεις προβλημάτων στα ταξίδια (35%) και η κράτηση σε άγνωστο προορισμό (32%).

-Για όσους συνήθως δεν χρησιμοποιούν βοήθεια από τουριστικό πράκτορα, το 42% επικοινώνησε με ταξιδιωτικό σύμβουλο ή πράκτορα προκειμένου να τον βοηθήσει στην κράτηση σε άγνωστο προορισμό (42%), να λάβει πληροφόρηση από κάποιον ειδικό για τον προορισμό (40%), να έχει πρόσβαση σε ξενοδοχείο, αερομεταφορές και κρουαζιέρα (33%) και για αναβάθμιση υπηρεσιών (33%).

-Όσοι χρησιμοποιούν τουριστικό γραφείο τείνουν σε διπλάσιο βαθμό να παρατείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια προσθέτοντας δραστηριότητες αναψυχής σε σχέση με όσους δεν συμβουλεύονται τουριστικό γραφείο (62% έναντι 27% αντίστοιχα) και όσοι καταφεύγουν σε τουριστικό γραφείο εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης με τη συχνότητα των διακοπών σε σχέση με όσους ταξιδεύουν μεμονωμένα (68% έναντι 45%).

-Ο προορισμός (82%), η τιμή (61%) και η διαθεσιμότητα συνοδού στο ταξίδι (23%) είναι οι 3 κορυφαίοι λόγοι που ωθούν τους Αμερικανούς ταξιδιώτες να προβούν σε κράτηση διακοπών. 

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά