Τουρισμός | Ποιές εμπειρίες διακοπών προτιμούν οι ταξιδιώτες από τη Ασία-Ειρηνικό

21-11-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Η διάθεση για απόκτηση εμπειριών υπερτερεί των υλικών αγαθών για τους σύγχρονους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα (Ασία-Ειρηνικός), σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η  YouGov για λογαριασμό της Priority Pass που προσφέρει εμπειρίες αεροδρομίου.

Σύμφωνα με την έρευνα – διεξήχθη σε δείγμα 3.000 ατόμων από τις περιοχές αυτές και σε 10.000 από όλο τον κόσμο – οι ταξιδιώτες επιδιώκουν εμπειρίες που σχετίζονται με πολιτιστικό τουρισμό στο εξωτερικό, διακοπές στο εσωτερικό, γεύματα, ταινίες στο σινεμά, αγορά πολυτελών αντικειμένων, μοναχικά ταξίδια στο εξωτερικό, city break και σαββατοκύριακα στο εξωτερικό, ζωντανές εκδηλώσεις, ευεξία και σπα στο εξωτερικό και αθλητικές διοργανώσεις.

Όσον αφορά τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, οι περισσότεροι ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα προτιμούν διακοπές μεγάλης διάρκειας στο εξωτερικό, με το 39% να απολαμβάνει την εξερεύνηση μιας ξένης κουλτούρας.

Το 18% απολαμβάνει τα μοναχικά ταξίδια, το 15% τα ταξίδια ευεξίας στο εξωτερικό και το 11% τα ταξίδια εξωτερικού με επίκεντρο τον αθλητισμό.

Το 51% των Αυστραλών προτιμά πολιτιστικό τουρισμό στο εξωτερικό, έναντι 38% των νοτιοκορεατών και 26% των Κινέζων. Το 44% κάνει εσωτερικό τουρισμό και μόνο το 18% αγοράζει πολυτελή προϊόντα.

Σχεδόν οι μισοί νοτιοκορεάτες και Αυστραλοί προτιμούν διακοπές εσωτερικού.

Τα ταξίδια βρίσκονται στην κορυφή των αγαπημένων δραστηριοτήτων για τους καταναλωτές από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα με το 17% να προτιμά πολιτιστικά ταξίδια στο εξωτερικό. Οι δαπάνες τους στο εξωτερικό ανέρχονται κατά μέσο όρο σε 1.437 δολάρια ετησίως, υψηλότερες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα και σχεδόν οι μισές αφορούν την αγορά πολυτελών προϊόντων (942 δολάρια ετησίως κατά μέσο όρο).

Η έρευνα κατέληξε επίσης στα ακόλουθα συμπεράσματα για τους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και τη Ν. Κορέα...

-Τα γεύματα σε εστιατόρια ήταν η δημοφιλέστερη δραστηριότητα (56%)

-Το 52% απολαμβάνει ταινίες στο σινεμά

-Το 22% προτιμά ζωντανές αθλητικές διοργανώσεις και το 19% υπηρεσίες ευεξίας

-Τα ταξίδια αναψυχής και το σινεμά είναι οι δραστηριότητες που τείνουν να κοινοποιούν περισσότερο στα social media (37% και 33% αντίστοιχα). 

-Πάνω από το ένα τρίτο δίνει έμφαση στα πολιτιστικά ταξίδια στο εξωτερικό με μέση δαπάνη 1.200 δολάρια ετησίως, έναντι 900 δολαρίων για αγορά πολυτελών αντικειμένων

-Οι ηλικίες 25-34 προτιμούν city break στο εξωτερικό περισσότερο (28%) και ακολουθούν οι 35-44 (26%)

-Το 18% απολαμβάνει τα μοναχικά ταξίδια στο εξωτερικό

-Το 22% των ηλικιών 25-34 αλλά και των άνω των 55 ετών, προτιμά αθλητικές διοργανώσεις

διαβάστε ακόμα

Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη