Έρευνα: Η ΑΒΤΑ το πιο αξιόπιστο όνομα στον Βρετανικό τουρισμό

02-10-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Η ένωση βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, είναι ο οργανισμός που εμπιστεύονται περισσότερο οι Βρετανοί τουρίστες για τα ταξίδια τους (στο 58% των περιπτώσεων) και μάλιστα σε ποσοστό 75% αναφέρουν οτι νιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια όταν ταξιδεύουν με τουριστικό γραφείο που είναι μέλος της ΑΒΤΑ.

Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε η εταιρία καταναλωτικών ερευνών Arkenford σε δείγμα 2.001 Βρετανών πολιτών βάσει των ταξιδιωτικών τους συνηθειών κατά το 12μηνο που προηγήθηκε του Αυγούστου του 2018.

Μικρότερα ποσοστά καταναλωτών δήλωσαν οτι εμπιστεύονται άλλους οργανισμούς στα ταξίδια (το 46% την ATOL και το 20% την Trustpilot), και το 74% έχουν προσδοκία η ταξιδιωτική εταιρία της επιλογής τους να είναι μέλος της ΑΒΤΑ. Το 62% μάλιστα αποκομίζει λιγότερο θετική εικόνα για τις εταιρίες που δεν είναι μέλη της Ένωσης.

Επίσης, το 72% των Βρετανών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν οτι αναγνωρίζουν το λογότυπο της ΑΒΤΑ περισσότερο από κάθε άλλο στα ταξίδια.

Οι αξίες με τις οποίες συνδυάζουν την ΑΒΤΑ είναι η ασφάλεια, η αξιοπιστία, η διασφάλιση και η ποιότητα. Η οικονομική προστασία, η βοήθεια και οι συμβουλές της ΑΒΤΑ σε περιπτώσεις κρίσεων καθώς και ο κώδικας δεοντολογίας της είναι οι υπηρεσίες που συγκεντρώνουν τη μεγαλύτερη αξία για το ταξιδιωτικό κοινό, σε ποσοστό 60%.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια