Γερμανικός τουρισμός/ Έρευνα: Τα τουριστικά γραφεία κύρια πηγή έμπνευσης για ταξίδια

08-03-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Tα τουριστικά γραφεία συνεχίζουν να αποτελούν την κύρια πηγή έμπνευσης των Γερμανών  κατά το στάδιο επιλογής προορισμού, αποκαλύπτει έρευνα της ένωσης ψηφιακών λύσεων Bitkom με τίτλο «Το μέλλον των ταξιδίων είναι ψηφιακό».

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στη Γερμανία με στόχο να αναδείξει πώς θα είναι τα ταξίδια στο μέλλον, σχεδόν ένας στους 2 Γερμανούς επιλέγει τουριστικό γραφείο για να προγραμματίσει τις διακοπές του.

Το 48% τω Γερμανών αναζητά μια πρώτη έμπνευση για ταξιδιωτικό προορισμό σε τ. γραφείο έναντι 25% που προτιμά το διαδίκτυο.

Ωστόσο, το 67% χρησιμοποίησε πηγές έμπνευσης εκτός διαδικτύου, κυρίως τ. γραφεία, αφίσες ή άμεση πληροφόρηση από παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Είναι επίσης εντυπωσιακό ότι το ενδιαφέρον για πληροφορίες από τουριστικά γραφεία κατανέμεται εξίσου σε όλες τις ηλικιακές ομάδες του πληθυσμού στη Γερμανία.

Οι καταναλωτές πληροφορούνται από μόνοι τους κυρίως στο διαδίκτυο γιατί μπορούν ανά πάσα στιγμή να εντοπίζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μόλις το 37% αναζητά προσφορές. Όμως η διαδικτυακή αναζήτηση θεωρείται ακριβή υπόθεση γιατί υπάρχει μεγάλη πληθώρα τιμών. Έτσι, τα τουριστικά γραφεία μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες με μεγαλύτερη συμβατότητα προς τους ταξιδιώτες, επισημαίνει ο διευθυντής της ένωσης, κ. Bernhard Rohleder.

Ως προς τις προσδοκίες των καταναλωτών από τα τουριστικά γραφεία, το 78% είπε ότι ζητά ψηφιακές συσκευές, τάμπλετ ή οθόνες ως συμπληρωματικές διευκολύνσεις στις υπηρεσίες. Το 70% επιθυμεί απεικονίσεις 360 μοιρών από τον προορισμό και το 61% μετάδοση ζωντανού βίντεο μέσω webcam από τον προορισμό. Το 51% θα επιθυμούσε γυαλιά εικονικής πραγματικότητας και το 48% θα ήθελε να μπορεί να κλείσει ραντεβού από το διαδίκτυο.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι