Αμερικανικός τουρισμός: Τι είδους διακοπών επιζητούν οι Millennials

30-01-18 | ΑΓΟΡΕΣ

Τα οικογενειακά ταξίδια είναι ο δημοφιλέστερος τύπος διακοπών για τους Αμερικανούς millennials και σχεδόν οι μισοί σκοπεύουν να κάνουν οικογενειακές διακοπές την ερχόμενη διετία. Μάλιστα, οι millennials ταξιδεύουν περισσότερο από ποτέ, με το 44% να κάνει διακοπές μαζί με τα παιδιά.

Σύμφωνα με στοιχεία της Google η Αθήνα είναι μέσα στους 5 κορυφαίους προορισμών της αμερικανικών οικογενειών των millennials, με πρώτη την Οσάκα, δεύτερη τη Μπαγκόγκ, τρίτη την Κουάλα Λουμπούρ και τέταρτη τη Μπορντώ.

Αυτά ειναι μερικά από τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έκθεση της εταιρίας συμβούλων για στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον προορισμών και προϊόντων σε όλο τον κόσμο, Resonance Consultancy, με τίτλο "Το μέλλον στα ταξίδια των αμερικανών millennials".

Περισσότεροι από το 58% που ταξίδεψαν το 2017 με τουλάχιστον μια διανυκτέρευση έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών.

Η διάθεση των γονέων Millennials για ταξίδια, και ιδιαίτερα για εξερεύνηση νέων προορισμών και νέων πολιτισμών δεν φαίνεται να παρουσιάζει μείωση.

Αναζητούν κυρίως αυθεντικές εμπειρίες, περιπέτεια και εξερεύνηση νέων πολιτισμών προκειμένου τα παιδιά τους να αποκτήσουν ευρύτερη παιδεία. 

Το 41% προτιμά τα παραθαλάσσια resort, ακολουθούν οι μεγάλες μητροπόλεις (36%) και το ένα τέταρτο προτιμά διακοπές σε χώρα του εξωτερικού. Μάλιστα, οι millennials με παιδιά τείνουν να ταξιδεύουν στο εξωτερικό περισσότερο από κάθε άλλη δημογραφική ομάδα και να κάνουν περισσότερες από μία διακοπές, συχνά προτιμώντας ταξίδια περιπέτειας.

Αξιοποιούν κατά το 37% τις κριτικές στο διαδίκτυο (TripAdvisor και Yelp) αλλά και τις δημοσιεύσεις στα social media (29%) από την οικογένεια και τους φίλους.

Η ασφάλεια είναι πρωταρχικό μέλημα στην επιλογή διακοπών. 

Το 62% ταξιδεύει μαζί με τα παιδιά τους ηλικίας κάτω των 5 ετών. 

Σύμφωνα με έκθεση της MMGY για το 2016 (Portrait of American Travelers), οι οικογένειες των millennials αντιπροσωπεύουν το 16% του συνόλου των ενεργών ταξιδιωτών και 9,5 εκατ. νοικοκυριά στις ΗΠΑ.

Δηλώνουν ότι σκοπεύουν να δαπανήσουν περισσότερα για διακοπές, και τείνουν να δαπανούν περισσότερα για ταξίδια αναψυχής σε σχέση με όσους ταξιδεύουν μόνοι ή με τον/την σύντροφο.

Το 2016, οι οικογένειες Millennial πραγματοποίησαν 36,9 εκατ. ταξίδια διακοπών, δαπανώντας 50,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την έκθεση της MMGY. Οι αμερικανοί ταξιδιώτες γενικά σκόπευαν να ταξιδέψουν κατά 6% περισσότερο σε σχέση με το 2017, όμως οι οικογένειες των millennials 35% περισσότερο!

Το 34% από τις οικογένειες των millennials που κάνουν διακοπές, ταξιδεύουν μαζί με μέλη της οικογένειας από διαφορετικές γενιές, με τους παππούδες να συμβάλλουν σημαντικά στα έξοδα των διακοπών. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι