Bρετανικός τουρισμός: Λιγότερες δαπάνες για διακοπές το γ’ 3μηνο

01-11-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Περιορίζουν τα έξοδα για διασκέδαση οι Βρετανοί καταναλωτές, σύμφωνα με την εικόνα που μεταφέρει από την αγορά κατά το γ’ τρίμηνο του 2017 η πιο πρόσφατη έρευνα της Deloitte, στην οποία αποτυπώνεται αρνητικός αντίκτυπος, μεταξύ άλλων, και στα ταξίδια.

Σύμφωνα με την έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 3.000 καταναλωτών, οι δαπάνες σε σύντομα ταξίδια έως 4 διανυκτερεύσεων παρουσιάζουν μείωση 3% και για τα μεγαλύτερα ταξίδια μείωση 2%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

Η μοναδική κατηγορία διασκέδασης που δεν παρουσίασε μείωση δαπανών, αλλά ούτε και αύξηση, ήταν οι δαπάνες για παρακολούθηση αθλητικών διοργανώσεων.

Σχεδόν κάθε κατηγορία διασκέδασης παρουσίασε μείωση δαπανών σε ετήσια βάση, υποδηλώνοντας την τάση συγκράτησης των καταναλωτών σε σχέση με το 2016.

Οι προθέσεις δαπανών για το ερχόμενο τρίμηνο εμφανίζονται επίσης μειωμένες σε ετήσια βάση σε όλες τις κυριότερες κατηγορίες διασκέδασης και αναψυχής.

Οι καταναλωτές νεαρότερης ηλικίας (18-34 χρόνων), φαίνεται ότι βιώνουν περισσότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα τις επιπτώσεις του αυξανόμενου πληθωρισμού και της συρρίκνωσης του διαθέσιμου εισοδήματος.

Οι Millennials προγραμματίζουν επίσης λιγότερες δαπάνες στις περισσότερες κατηγορίες αναψυχής και διασκέδασης, σε σχέση με τις αντίστοιχες προθέσεις τους πέρυσι (περιλαμβάνονται τα γεύματα, ο πολιτισμός και η διασκέδαση).

Οι εκτιμήσεις δαπανών αυξάνονται για πιο προσωπικές δραστηριότητες, όπως οι σύντομες διακοπές (έως 3%) και η παρακολούθηση αθλητικών διοργανώσεων, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές νεαρότερης ηλικίας κατευθύνουν τις δαπάνες τους στις απολύτως απαραίτητες δραστηριότητες.

Οι Βρετανοί άνω των 55 ετών επηρεάζονται λιγότερο, όμως τείνουν να περιορίζουν τις μελλοντικές δαπάνες στη διασκέδαση σε κατηγορίες ανάμεσα στις οποίες είναι και οι διακοπές. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι