O σπεσιαλίστας της DER Touristik, Meier’s Weltreisen, είναι το δημοφιλέστερο ταξιδιωτικό brand στη Γερμανία, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την TUI και στην τρίτη την Holidaycheck, σύμφωνα με έρευνα του FVW και της εταιρίας ερευνών αγοράς Yougov σε δείγμα 1.000 καταναλωτών στη χώρα.
Από την πρώτη δεκάδα απουσιάζουν ηχηρά ονόματα, όπως ο Neckermann Reisen, η Alltours αλλά και οι διαδικτυακοί γίγαντες Booking.com, Expedia, Airbnb και Tripadvisor.
Η διαδικασία κατάταξης των ταξιδιωτικών brand είχε ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση 2 ξεχωριστών κατατάξεων από 42 διαφορετικά brand. Η μία περιελάμβανε τις αξιολογήσεις του υπάρχοντος πελατολογίου των εταιριών και η άλλη τις απόψεις Γερμανών που δεν ήταν πελάτες.
Η κατάταξη αντιπροσωπεύει τις αξιολογήσεις των Γερμανών καταναλωτών με κριτήρια όπως η εικόνα, η ποιότητα, το value for money, η ικανοποίηση και οι συστάσεις των εταιριών από άλλους.
Τα 9 κορυφαία brand στον πίνακα πελατών τους είχαν σκορ άνω των 70 βαθμών, σε πολύ ανώτερα επίπεδα σε σχέση με τη βιομηχανία αυτοκίνησης, για παράδειγμα, η οποία αξιολογείται με βαθμολογία 40 -50 κατά μέσο όσο στις έρευνες καταναλωτών.