Έρευνα: Τι θέλουν οι Βρετανοί τουρίστες στις διακοπές τους

30-01-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Οι φωτογραφίες που κερδίζουν like στα social media, η άνεση και ευκολία στο ταξίδι, η χρήση κινητού τηλεφώνου, το ξενοδοχείο με θέα και τα αξιοθέατα παγκόσμιας ακτινοβολίας, συνθέτουν την εικόνα των διακοπών από τον παράδεισο για τον σύγχρονο βρετανό ταξιδιώτη, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η ταξιδιωτική ιστοσελίδα hoppa.com.

Το 68% των σύγχρονων βρετανών ταξιδιωτών θα προτιμούσε να κάνει διακοπές σε παραδοσιακό στυλ, δηλαδή σε ξενοδοχείο με όμορφη θέα, παρά να έχει δωρεάν WiFi, ενώ θα μπορούσε να ξεχάσει τα ρούχα του αλλά ποτέ το κινητό του. 

Chart1 HeavenVHell

Το κόστος του ξενοδοχείου δεν είναι τα πάντα όταν προσφέρεται δωρεάν WiFi και θέα

Βασικός παράγοντας που κάνει τη διαμονή στο ξενοδοχείο φανταστική είναι η εκπληκτική θέα για το 68% των ταξιδιωτών και ακολουθεί, με μεγάλη διαφορά, το WiFi (13,7%). Ίσως το πιο ενδιαφέρον εύρημα ήταν πόσο λίγο ο σύγχρονος ταξιδιώτης ενδιαφέρεται για μειωμένες τιμές στα δωμάτια ή για δωρεάν μινι μπαρ (από 2% κάθε στοιχείο).

Chart4 Hotel LoveVHate2

Πρώτη πιο επιθυμητή υπηρεσία στις αερομεταφορές είναι η δωρεάν αναβάθμιση σε πρώτη θέση και ακολουθεί ο χώρος στην περιοχή των ποδιών. Η έλλειψη του χώρου αυτού καθώς και τα παιδιά που κάνουν θόρυβο είναι τα 2 χειρότερα σενάρια στις αερομεταφορές.

Chart2 Flight LoveVHatejpg

Με την άφιξη στον προορισμό, οι προτιμήσεις περιστρέφονται γύρω από τη συνέχιση των διακοπών για τους περισσότερους ταξιδιώτες. Ένα αυτοκίνητο σε ετοιμότητα να τους περιμένει ήταν πιο προτιμώμενη λύση από οποιαδήποτε άλλη εμπειρία ή πολυτέλεια. Για τους Βρετανούς, μετά το αυτοκίνητο, στις προτιμήσεις υποδοχής τους στον προορισμό ακολουθεί μια κούπα τσάι, η γνωριμία με διασημότητες, μια αγκαλιά ή ένα ποτήρι σαμπάνια.

Chart3 Touchdown Love

Όσον αφορά τα αντικείμενα που οι Βρετανοί ταξιδιώτες δεν θα ήθελαν να ξεχάσουν να πάρουν μαζί τους στο ταξίδι, αυτά είναι χρήματα για το 1 τρίτο, ενώ εντυπωση προκαλεί το γεγονός ότι θα προτιμούσαν να ξεχάσουν τα ρούχα τους παρά τα κινητά τους τηλέφωνα. Εντύπωση προκαλεί ακόμα ότι περισσότεροι θα προτιμούσαν να θυμηθούν να πάρουν μαζι τους το σέλιφ στικ παρά πετσέτες και μέικ απ.

Chart6 LeastLikeToForget2

Ή διακοπές παραλίας, ή σέλφι σε αξιοθέατα

Στη μεγάλη τους πλειονότητα οι Βρετανοί ταξιδιώτες, αντί για μια εβδομάδα χαλάρωσης στην παραλία, θα προτιμούσαν να επισκεφθούν ένα από τα Θαύματα του Κόσμου. Η τάση αυτή καταγράφεται πιο έντονα στους ταξιδιώτες που αγαπούν τις σέλφι. Από αυτούς, το 41% θα προτιμούσε να περάσει χρόνο με την οικογένεια και το 38% να βγάλει φωτογραφίες από Θαύματα του Κόσμου. Το 56% όσων αγαπούν τις σέλφι απεχθάνονται τις διακοπές παραλίας!

Chart5 SelfieStick

Από την άλλη, όσοι αγαπούν την παραλία, απεχθάνονται τις διακοπές με σάκο ταξιδίου ή την κατασκήνωση, με όλους τους λάτρεις της παραλίας να επιλέγουν μία από αυτές τις 2 επιλογές (κατά 71%) ως τις διακοπές από την κόλαση…

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι