Βρετανικός τουρισμός: 425% επάνω οι απάτες στα ταξίδια - Τί συμβουλεύει η ΑΒΤΑ

04-01-17 | ΑΓΟΡΕΣ

Σαρώνουν στη βρετανική τουριστική αγορά οι απάτες, οι οποίες σύμφωνα με εκτιμήσεις της Αστυνομίας του Λονδίνου, παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 425% κοστίζοντας στους Βρετανούς τουρίστες που πέφτουν θύματα αυτών 11,5 εκατ. λίρες.

Ψεύτικες ιστοσελίδες, διαδικτυακές απάτες και ταξιδιωτικές εταιρίες που δεν διαθέτουν άδεια και δεν προσφέρουν προστασία στους ταξιδιώτες, είναι τα περιστατικά που παρουσιάζουν ιδιαίτερη αύξηση.

Η κατάσταση αυτή προκάλεσε την παρέμβαση της ένωσης βρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ, η οποία εν όψει της έναρξης της περιόδου με το μεγαλύτερο ποσοστό κρατήσεων για το καλοκαίρι (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) σπεύδει να προειδοποιήσει επαγγελματίες και ταξιδιωτικό κοινό για τους κινδύνους.

Εκφράζει δε φόβους ότι οι ταξιδιώτες σε αναζήτηση όσο το δυνατόν καλύτερων προσφορών, αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο κίνδυνο να πέσουν θύμα απάτης.

Έτσι, η ΑΒΤΑ προειδοποιεί για:

Επιχειρήσεις που δεν προσφέρουν οικονομική προστασία | Το 2016 περισσότερες από 100 ταξιδιωτικές επιχειρήσεις εντοπίστηκαν από την ΑΒΤΑ να προσφέρουν ταξιδιωτικά πακέτα διακοπών χωρίς κατάλληλη προστασία. Η οικονομική προστασία πρέπει να προσφέρεται από όλες τις ταξιδιωτικές εταιρίες του Ην. Βασιλείου και έτσι οι Βρετανοί θα πρέπει να λαμβάνουν Πιστοποιητικό ΑΤOL για να ελέγχουν το ζήτημα αυτό.

Ψεύτικες ιστοσελίδες | Ορισμένες ιστοσελίδες είναι καθαρά εικονικές για να εξαπατούν το κοινό. Η ΑΒΤΑ γνωστοποιεί ότι σε μια αυθεντική ιστοσελίδα θα πρέπει να υπάρχει το σύμβολο του κλειδώματος στον browser, το οποίο παρουσιάζεται κατά τη σύνδεση με τα στοιχεία τους, διαφορετικά η διεύθυνση της ιστοσελίδας πρέπει να ξεκινά με https://.

Κλωνοποιημένες ιστοσελίδες | Εντοπίζονται επίσης κλώνοι αυθεντικών ιστοσελίδων με μικρές αλλαγές. Οι απατεώνες αλλάζουν ωστόσο την κατάληξη της διεύθυνσης της ιστοσελίδας, για παράδειγμα από .co.uk σε .org.

Πληρωμές αποκλειστικά με κατάθεση στην τράπεζα | Η ΑΒΤΑ προειδοποιεί ότι οι ταξιδιώτες πρέπει να υποψιάζονται την ιστοσελίδα όταν τους ζητείται πληρωμή αποκλειστικά με μεταφορά χρημάτων μέσω τράπεζας.

Ψευδή πιστοποιητικά | Σε ορισμένες απάτες μπορεί να χρησιμοποιούνται λογότυπα της ATOL ή άλλων επίσημων οργανισμών όπως της ABTA και της ΙΑΤΑ. Ωστόσο οι ταξιδιώτες καλούνται να ελέγχουν την εγκυρότητα των στοιχείων αυτών από τη σελίδα του οργανισμού, για παράδειγμα https://abta.com/find-a-member.

Η ΑΒΤΑ λανσάρει επίσης μια εθνικής εμβέλειας καμπάνια σήμερα, Τετάρτη, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπισθεί το ζήτημα αυτό. Η καμπάνια θα προωθεί το μήνυμα της ΑΒΤΑ, «Ταξιδέψτε με σιγουριά» και θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση σε εταιρία που συνεργάζεται με αυτήν κατά την  περίοδο αυτή.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι