Γερμανικός Τουρισμός 2016: Οι νικητές της χρονιάς - Πώς πήγαν προορισμοί και t.o's

30-12-16 | ΑΓΟΡΕΣ

Παρά τη σημαντική μείωση των πωλήσεων σε Τουρκία, Αίγυπτο και Τυνησία φέτος, τα έσοδα των γερμανών τουρ οπερέιτορ αυξήθηκαν, έστω και οριακά, κατά 0,9%, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του FVW, του μεγαλύτερου εκδοτικού οργανισμού στον τουρισμό στη Γερμανία. Η αύξηση αυτή προήλθε κυρίως από τις κρουαζιέρες (+14,7% οι πωλήσεις) αλλά και την άνοδο των πωλήσεων ακριβότερων τουριστικών πακέτων.

Τα συνολικά έσοδα των τουρ οπερέιτορ (η έρευνα του FVW πραγματοποιήθηκε σε 52 τουρ οπερέιτορ, που αντιπροσωπεύουν το 80% της αγοράς) ανήλθαν σε 21,2 δισ.ευρώ παρότι ο αριθμός των πελατών μειώθηκε κατά 1,9% σε 31,4 εκατομμύρια.

Ο Σύνδεσμος των γερμανών τουριστικών πρακτόρων- DRV αναμένει πλέον έσοδα 27,3 δισ.ευρώ για το σύνολο της αγοράς, ενώ ο αριθμός των πελατών είναι πιθανόν να μειωθεί κατά 900.000 (44 εκατ., έναντι 44,9 εκατ. πέρυσι).

Όπως δείχνει η έρευνα, αδιαφιλονίκητος ηγέτης της αγοράς παρέμεινε η TUI Γερμανίας, παρά την πτώση κατά 2% στον κύκλο εργασιών ύψους € 4,4 δισ. και 5% πτώση στην πελατεία (σε 6 εκατομμύρια). Ο Thomas Cook είχε σταθερά έσοδα ύψους € 3,5 δισ. και 6,1 εκατομμύρια πελάτες στη Γερμανία, χάρη στις πωλήσεις θέσεων αποκλειστικά στην Condor. Τα έσοδα της DER Touristik μειώθηκαν 4% στα € 2,8 δισ. και ο αριθμούς πελατών μειώθηκε κατά σχεδόν 7% στα 5,4 εκατ. Αντίθετα, τα έσοδα του FTI αυξήθηκαν κατά 3% σε € 2,2 δισ. και ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 1,3% σε 3,9 εκατομμύρια.

Η Aida Cruises βρίσκεται στην πέμπτη θέση, χάρη στην αύξηση των εσόδων κατά 14% στα € 1,5 δισ. και την κατά 10% αύξηση στους επιβάτες (πάνω από 900.000) μετά την έναρξη δρομολογίων του νέου πλοίου, του Aida Prima.

Ο Alltours έπεσε στην έκτη θέση, καθώς τα έσοδα υποχώρησαν κατά 11,5% στα € 1.33 δισ. και ο αριθμό πελατών μειώθηκε κατά 13% σε 1,6 εκατομμύρια, ενώ κοντά βρίσκεται ο αντίπαλος Schauinsland-Reisen που πραγματοποίησε σταθερά έσοδα στα € 1,1 δισ. και αριθμό πελατών 1,4 εκατ.

Τρεις εταιρείες κρουαζιέρας - TUI Cruises, Phoenix Reisen και Hapag-Lloyd Cruises - ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα στην κατάταξη.

Ως προς τους προορισμούς για διακοπές μικρών και μεσαίων αποστάσεων η αγορά περέμεινε στάσιμη με συνολικά 20,8 εκατομμύρια τουρίστες, αλλά με μεγάλες διακυμάνσεις. Η έρευνα του FVW δείχνει ότι μεγάλος νικητής ήταν η Ισπανία με αύξηση έως και 10,8% και 9,8 εκατομμύρια τουρίστες με αεροπλάνο), η Πορτογαλία προσέλκυσε 16% περισσότερους Γερμανούς (πάντα αεροπορικώς), η Βουλγαρία +30%, η Ελλάδα +8%, η Ιταλία +6%. Η Τουρκία είχε μείωση 24% (2,2 εκατ. Γερμανούς τουρίστες με αεροπλάνο) και η Αίγυπτος μείωση 37% (669,00 αφίξεις τουριστών αεροπορικώς).

Οι γερμανοί τουρ οπερέιτορ δηλώνουν γενικά αισιόδοξοι για βελτίωση των πωλήσεων το 2017, αν και οι ηγέτες της αγοράς απέφυγαν τα σχόλια. Μεταξύ των 35 τουρ οπερέιτορ που απάντησαν στο σχετικό ερώτημα για τις προσδοκίες εσόδων, το ένα τρίτο προέβλεψε έως 5% αύξηση και το ένα τρίτο έως 10% αύξηση.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι