Αύξηση 6% παρουσίασαν οι πωλήσεις των γερμανικών τουριστικών πρακτορείων για το καλοκαίρι του 2017, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που διενήργησε η GfK σε 1.500 πρακτορεία της χώρας το Νοέμβριο.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την αύξηση 10% στα χειμερινά πακέτα, οδήγησαν σε αύξηση των εσόδων των πρακτορείων της Γερμανίας κατά 8% τον ίδιο μήνα.
Η εικόνα από το Νοέμβριο έρχεται σε αντιδιαστολή με το σύνολο της φετινής χρονιάς μέχρι και τον Οκτώβριο του 2016, διάστημα κατά το οποίο καταγράφηκε μείωση της ζήτησης ταξιδίων στη γερμανική αγορά κατά 5%.
Παρόλ’ αυτά, η αισιόδοξη εικόνα του Νοεμβρίου οφείλεται εν μέρει στη μειωμένη ζήτηση τον αντίστοιχο μήνα του 2015, όταν οι κρατήσεις υποχώρησαν κατά 10% εξαιτίας των τρομοκρατικών επιθέσεων σε Παρίσι και Κάιρο.
Τα δεδομένα του φετινού Νοεμβρίου, επισημαίνουν οι αναλυτές της GfK, σημαίνουν ότι οι σωρευτικές πωλήσεις της χειμερινής περιόδου βελτιώθηκαν μεν αλλά εξακολουθούν να παραμένουν αρνητικές, με απώλειες 5,8% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, το 60% των πωλήσεων του περασμένου μήνα αφορούσε το καλοκαίρι του 2017, καταγράφοντας αύξηση 8,8% σε σχέση με πέρυσι. Οι μήνες-κλειδί Ιούλιος και Αύγουστος είναι σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, όπως και ο Ιούνιος και ο Σεπτέμβριος.