22 δισ. δολάρια από τα επαγγελματικά ταξίδια μουσουλμάνων έως το 2020

31-10-16 | ΑΓΟΡΕΣ

Μεγαλύτερη αυτονομία και τάση για αύξηση της χρήσης της τεχνολογίας και των ψηφιακών εργαλείων στον προγραμματισμό ταξιδίου παρουσιάζει η αγορά επαγγελματικών ταξιδίων από μουσουλμάνους ταξιδιώτες, η οποία μπορεί να συνεισφέρει την τουριστική βιομηχανία 22 δισ. δολάρια ΗΠΑ μέχρι το 2020. H συγκεκριμένη αγορά αντιπροσωπεύει δηλαδή μερίδιο ίσο με το 10% από το σύνολο των 168 εκατ. μουσουλμάνων που θα ταξιδεύουν το 2020, με συνολικές δαπάνες που θα ξεπερνούν τα 220 δισ. δολάρια.

Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα έκθεσης των Mastercard και CrescentRating που παρουσιάστηκε στο συνέδριο Halal in Travel – Asia Summit 2016 των ITB Asia και CrescentRating, αποτελώντας την πρώτη λεπτομερή έρευνα που εξετάζει τις ταξιδιωτικές συνήθειες της συγκεκριμένης αγοράς μουσουλμάνων.

Η έκθεση βασίστηκε στην ανάλυση δεδομένων από διαδικτυακή έρευνα σε δείγμα 250 μουσουλμάνων που κάνουν συχνά επαγγελματικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο (Μαλαισία, Σινγκαπούρη, ΗΠΑ, Ν. Αφρική, Καταρ, Σρι Λάνκα, Ην. Βασίλειο, Ινδία, Καναδάς, Αυστραλία, Γερμανία, Δανία και Πακιστάν).

Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι μουσουλμάνοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους προκειμένου να συμμετάσχουν σε συνέδρια ή εκθέσεις (57%), να συναντήσουν πελάτες (45%) ή δυνητικούς πελάτες (44%), με τη μέση διάρκεια ταξιδίου να ανέρχεται σε 3-4 ημέρες.

Στον προγραμματισμό του ταξιδίου, το 88% βασίζεται στην αναζήτηση στο διαδίκτυο – μόνο το 44% αναζητά συμβουλές από την οικογένεια και τους φίλους.

Περισσότεροι από έναν στους 2 κάνουν οι ίδιοι κράτηση για την πτήση και το ξενοδοχείο και όχι η εταιρία τους ή τουριστικός πράκτορας.

Η Ασία και η Ευρώπη είναι οι 2 κορυφαίοι προορισμοί τους, αντιπροσωπεύοντας το 87% του συνόλου της αγοράς. 

Κλειδί για την κεφαλαιοποίηση των προοπτικών από τη συγκεκριμένη αγορά ταξιδιωτών είναι η βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας με ψηφιακές στρατηγικές, η φροντίδα των αναγκών θρησκευτικής πίστης και οι προσωποποιημένες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως το γρήγορο Wi-Fi, επισημαίνει ο CEO των CrescentRating και HalalTrip, Fazal Bahardeen.

Επιπλέον, σύμφωνα με την έκθεση, το 38% των μουσουλμάνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους δαπανά από 2.000 έως 5.000 δολάρια ΗΠΑ ανά ταξίδι, με το 44% να δαπανά λιγότερα από 2.000 δολάρια.

Η διαθεσιμότητα υποδομών για προσευχή (78%), οι επιλογές εστίασης (71%) και το Wi-Fi (67%) στα αεροδρόμια είναι οι 3 πιο σημαντικές υπηρεσίες για το κοινό αυτό. 

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες (70%) απέφυγαν να ταξιδέψουν το Ραμαζάνι.

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού