Fvw Workshop: Ανεβαίνουν οι γερμανικές κρατήσεις για Κω

05-07-16 | ΑΓΟΡΕΣ

H Κως επιδιώκει να επιστρέψει τουριστικά με νέα μέτρα μαρκετινγκ, μετά το πλήγμα που δέχθηκε πέρυσι από την προσφυγική κρίση, την ώρα που οι κρατήσεις από τη Γερμανία αρχίζουν να ανεβαίνουν.

Αυτό ήταν το βασικό συμπέρασμα από το workshop του fvw που διοργανώθηκε στο διεθνές συνεδριακό κέντρο του νησιού ενώπιον 200 συμμετεχόντων. 

Η εικόνα του νησιού φέτος είναι πολύ διαφορετική, επισήμαναν οι συμμετέχοντες, στους οποίους ήταν και 30 γερμανοί τουριστικοί πράκτορες.

Το λιμάνι της Κω γέμισε με γιωτ και πλοία που περιμένουν να παραλάβουν τουρίστες. Αυτή τη στιγμή στο νησί έχουν παραμείνει 400 πρόσφυγες, οι οποίοι στεγάζονται στην ενδοχώρα.

Άλλωστε, και τα στοιχεία του τελευταίου 2μηνου στο fvw Hotelometer δείχνουν ξεκάθαρη ανάκαμψη της Κω, με τα περισσότερα ελληνικά ξενοδοχεία που εμφανίζονται ως τα πιο περιζήτητα στη γερμανική αγορά να προέρχονται από το νησί. 

Ωστόσο, οι εικόνες της προσφυγικής κρίσης φαίνεται ότι συνεχίζουν να περιστρέφονται στο μυαλό των Γερμανών καταναλωτών. Η Ελλάδα καταγράφει γενικά καλή ζήτηση φέτος, με ισχυρές πωλήσεις για Κρήτη, Ρόδο και Κέρκυρα. Όμως οι κρατήσεις για Κω είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, σύμφωνα με τους Γερμανούς τουρ οπερέιτορ.

Πολιτικοί, επίσημοι από το χώρο του τουρισμού και τουρ οπερέιτορ συμφώνησαν ότι η ζήτηση μπορεί μόνο να βελτιωθεί με συντονισμένες ενέργειες. Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, κάλεσε τους γερμανούς τουρ οπερέιτορ «να συμπεριλάβουν την Ελλάδα και την Κω στους σχεδιασμούς τους, να μας βοηθήσουν».

Η Γερμανία είναι η σημαντικότερη αγορά εισερχόμενου τουρισμού για την Κω, με 200.000 επισκέπτες από το σύνολο του ενός εκατ. ξένων που κάνει διακοπές στο νησί. «Το νησί της Κω έχει πληγεί επιπλέον με απώλειες», δήλωσε ο κ. Τρυφωνόπουλος, χωρίς να αναφερθεί σε συγκεκριμένους αριθμούς. Το υπουργείο Τουρισμού έχει εγκρίνει ήδη επιπλέον πόρους για το μάρκετινγκ για το νησί.

Συνολικά, ο ελληνικός τουρισμός έχει καλές επιδόσεις κατά το πρώτο 4μηνο του έτους, με αύξηση 5% στις αφίξεις από Γερμανία. Πέρυσι ο αριθμός των Γερμανών στη χώρα ήταν αυξημένος κατά 14,3%, σε 2,8 εκατ., ενώ ο συνολικός αριθμός των αφίξεων από το εξωτερικό ήταν αυξημένος κατά 7,1%, φτάνοντας τα 24 εκατ.

Από την πλευρά τους οι γερμανοί τουρ οπερέιτορ εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τα προβλεπόμενα μέτρα διαφήμισης για το νησί, κάνοντας λόγο για ελαφριά ανάκαμψη στις κρατήσεις στο νησί τον τελευταίο καιρό. 

Όπως τόνισε ο επικεφαλής διαχείρισης προϊόντος της TUI στην ανατολική Μεσόγειο, Florian Fleischer, οι πρώτοι επισκέπτες του Μαϊου στο νησί που είδαν με τα μάτια τους ότι δεν υπάρχουν πια μετανάστες στο νησί θα διαδώσουν τα καλά νέα. Το γεγονός αυτό, είπε, αναμένεται να βοηθήσει την TUI, η οποία διαθέτει 9 κόνσεπτ ξενοδοχεία στο νησί και έχει αυξήσει τη χωρητικότητα στις πτήσεις κατά 15.000 θέσεις για αυτό το καλοκαίρι.

Παρομοίως, ο Alltours είναι αισιόδοξος για το καλοκαίρι, οπότε «θα αυξήσουμε την προσφορά μας σε all inclusive», όπως είπε ο υπεύθυνος του τουρ οπερέιτορ για την Ελλάδα (το δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό του τουρ οπερέιτορ), Oliver Grosse-Kleimann.

Η εταιρία έχει ήδη οργανώσει ταξίδια εξοικείωσης, έχει διαφημιστικές καμπάνιες στο ραδιόφωνο και οργανώνει ενημερωτικές εκδηλώσεις προκειμένου να προσελκύσει ταξιδιωτικό ενδιαφέρον για την Κω. Όπως είπε ο κ. Kleimann, η Κως έχει ακόμα τη δυνατότητα να ανακάμψει αυτή τη χρονιά.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων