Έρευνα: 2 στους 5 Αμερικανούς συνδυάζουν διακοπές με επαγγελματικό ταξίδι

01-07-16 | ΑΓΟΡΕΣ

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες δυσκολεύονται να βρουν ισορροπία μεταξύ εργασίας και ζωής, καθώς 2 στους 5 που κάνουν επαγγελματικό ταξίδι αναφέρουν ότι οι μοναδικές διακοπές τους γίνονται όταν προσθέτουν στο επαγγελματικό ταξίδι επιπλέον ημέρες ξεκούρασης.

Αυτό δείχνει έρευνα που διενήργησε η Choice Hotels International, σχετικά με το τι πρέπει να περιμένουν οι τουριστικές επιχειρήσεις από τους αμερικανούς ταξιδιώτες τη φετινή σεζόν. 

H τάση να συνδυάζουν τις διακοπές με τα επαγγελματικά ταξίδια, κάνει απαραίτητη την προσφορά ξενοδοχειακών υπηρεσιών που ανταποκρίνονται και στα 2 είδη ταξιδίου, από τα κέντρα επαγγελματικών συναντήσεων και το δωρεάν Wi-Fi ως τις μπυραρίες.

Ειδικότερα, όσον αφορά τα ταξίδια αναψυχής, η έρευνα έδειξε τα εξής:

-Tα προγράμματα πιστότητας καθοδηγούν τις επιλογές | Σχεδόν τα 2 τρίτα των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι τα προγράμματα πιστότητας έχουν αντίκτυπο στο κατάλυμα που επιλέγουν στις διακοπές τους. Το 57% αναφέρει ότι εξοικονομεί τους πόντους πιστότητας στο ξενοδοχείο ώστε να τους χρησιμοποιήσει στις καλοκαιρινές διακοπές.

-Τα οδικά ταξίδια είναι στη μόδα | Το 72% των ταξιδιωτών θα ταξιδέψει με αυτοκίνητο αυτό το καλοκαίρι. 

-Instagram | Σχεδόν ένας στους 10 ταξιδιώτες αναφέρει ότι οι καλοκαιρινές διακοπές έχουν κίνητρο την επίδειξη στους φίλους τους και στην οικογένεια στα social media.

-Καθαριότητα | Σχεδόν οι μισοί (42%) προτιμούν ξενοδοχείο στις καλοκαιρινές διακοπές καθώς δεν χρειάζεται να καθαρίζουν οι ίδιοι τα μπάνιο.

-Η Κούβα επιστρέφει | Το 58% αναφέρει ότι είναι πιθανό να επισκεφθεί την  Κούβα μόλις αρθεί το ταξιδιωτικό εμπάργκο, όμως το 42% δεν θα την επισκεφθεί τον πρώτο χρόνο. 

Οι αμερικανοί ταξιδιώτες το βρίσκουν δύσκολο να απέχουν από την εργασία. Συγκεκριμένα,

-Σχεδόν οι μισοί (44%) έχουν συγκεντρώσει πολλούς πόντους στα προγράμματα πιστότητας στα ξενοδοχεία, όμως δεν έχουν το χρόνο να τους αξιοποιήσουν. 

-Τρεις στους πέντε (62%) στα επαγγελματικά ταξίδια επισυνάπτουν διακοπές στα ταξίδια για επαγγελματικές υποχρεώσεις.

-Σχεδόν επτά στους 10 (69%) από τους ταξιδιώτες σε επαγγελματικό ταξίδι επεκτείνουν τα επαγγελματικά ταξίδια τους με χρόνο αναψυχής ως έναν τρόπο να ξεκουραστούν μακριά από τον/ τη σύζυγο και τα παιδιά.

Επιπλέον, η έρευνα ανέδειξε διαφορετικά αρχέτυπα προσωπικότητας στα ταξίδια των αμερικανών, με ποιους απολαμβάνουν το ταξίδι περισσότερο και ποιους δεν αντέχουν στις διακοπές.

1. Ταξιδιώτες Εμπειρίας (26%)| Οι ταξιδιώτες αυτοί κυνηγούν την εμπειρία και τις δραστηριότητες στο ταξίδι. Τους αρέσει το ταξίδι, όχι ο προορισμός.

Ταξιδεύουν για την εμπειρία, τις τοπικές εμπειρίες και για τη φύση. Δεν αντέχουν να ταξιδεύουν με ελεγκτικούς ανθρώπους, με πολυτελείς υπηρεσίες και για κοινωνικότητα.

2. Budget Ταξιδιώτες (19%) | Eνώ δεν κάνουν τις διακοπές των ονείρων τους, μεγιστοποιούν τις δυνατότητες του μπάτζετ που διαθέτουν. 

Αγαπούν να ταξιδεύουν με οικονομία, για την εμπειρία και προτιμούν το τοπικό άρωμα στις διακοπές. Δεν αντέχουν να ταξιδεύουν με ελεγκτικούς ανθρώπους, με υπηρεσίες πολυτελείας και για κοινωνικότητα.

3. Ταξιδιώτες πολυτελείας (16%) | Τους αρέσουν οι πολυτελείς διακοπές, με πολυτελείς υπηρεσίες από την αρχή ως το τέλος, από το δείπνο στα καλύτερα εστιατόρια ως τα ψώνια σε πολυτελή καταστήματα.

Λατρεύουν να ταξιδεύουν με πολυτέλεια, εμπειρίες και κοινωνικότητα. Δεν αντέχουν την… πολυτέλεια, τους ελεγκτικούς ανθρώπους και τις budget εμπειρίες.

4. Φυσιολάτρες (9%) | Εξερευνούν την ύπαιθρο και αποκτούν εμπειρίες στη φύση όπως κάμπιγνκ.

Αγαπούν να ταξιδεύουν στη φύση, για εμπειρίες και τοπικά. Δεν αντέχουν τους ελεγκτικούς ανθρώπους, την κοινωνικότητα και τη… φύση.

5. Ντόπιοι ταξιδιώτες (9%) | Οι αυθεντικές εμπειρίες και η απομόνωση από τουριστικά μέρη είναι τα κίνητρά τους για ταξίδι. Προτιμούν άγνωστους προορισμούς όπου εξερευνούν κρυμμένες ομορφιές που γνωρίζουν μόνο οι ντόπιοι.

Αγαπούν να ταξιδεύουν τοπικά, για εμπειρίες και την κοινωνικότητα στο ταξίδι. Δεν αντέχουν τους ελεγκτικούς ανθρώπους, την πολυτέλεια και την… κοινωνικότητα.

6. Κοινωνικοί ταξιδιώτες (8%) | Βλέπουν το ταξίδι ως επέκταση του παιχνιδιού στα social media. Ταξιδεύουν προκειμένου να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Απολαμβάνουν να ταξιδεύουν με κοινωνικότητα, για την εμπειρία και τοπικά. Δεν αντέχουν τους ελεγκτικούς ανθρώπους, τις budget διακοπές και την… κοινωνικότητα.

7. Οι λάτρεις της ιστορίας (7%) | Αναζητούν ταξίδια με πλούσια ιστορία και δυνατότητες εξερεύνησής της. Λατρεύουν να βρίσκονται σε μέρη όπου έχουν βρεθεί διάσημες προσωπικότητες που κάποτε ξεχώρισαν και να βυθίζονται σε νέους πολιτισμούς.

Αγαπούν τα ταξίδια για την ιστορία, την εμπειρία και τοπικά. Δεν αντέχουν τους ελεγκτικούς ανθρώπους, την κοινωνικότητα και την… ιστορία.

8. Ελεγκτικοί ταξιδιώτες (6%) | Οργανώνουν και σχεδιάζουν κάθε λεπτομέρεια του ταξιδιού τους. Όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν σύμφωνα με τον προγραμματισμό, αγχώνονται.

Λατρεύουν να ταξιδεύουν με ελεγκτικούς ανθρώπους, σε συνθήκες πολυτελείας και για την εμπειρία. Δεν αντέχουν τους… ελεγκτικούς ανθρώπους, την… πολυτέλεια και τις τοπικές εμπειρίες.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός