Γερμανικός τουρισμός: Ασφάλεια & εμπιστοσύνη τα 2 κριτήρια επιλογής προορισμού

25-05-16 | ΑΓΟΡΕΣ

Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη σε συνδυασμό με το value for money είναι με διαφορά οι σημαντικότεροι παράγοντες πωλήσεων όσον αφορά τα τουριστικά πρακτορεία αλλά και αγοράς πακέτου διακοπών όσον αφορά τους καταναλωτές στη Γερμανία, αποκαλύπτει η έρευνα Destination Study 2016 του fvw.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από δείγμα 262 πρακτορείων, για το 49% των τουριστικών πρακτόρων και το 57% των καταναλωτών, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη είναι οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού.

Το 49% των τουριστικών πρακτόρων ανέφερε το value ως βασικό παράγοντα επιλογής, παρότι ο ίδιος παράγοντας παίζει εξίσου σηματικό ρόλο για το 32% των καταναλωτών. 

Οι επόμενοι 3 σημαντικότεροι παράγοντες βρίσκονται πολύ μακριά. Η εικόνα ενός προορισμού θεωρείται ζωτικής σημασίας για το 10% των πρακτόρων και το 11% των καταναλωτών, το brand του τουρ οπερέιτορ σημαντικό για το 8% των πρακτόρων και για μόλις το 2% των καταναλωτών και το ξενοδοχειακό brand σημαντικό για το 7% των πρακτόρων και για το 2% των καταναλωτών. 

Το ζήτημα της ασφάλειας τοποθετεί στο επίκεντρο προορισμούς όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία, με ισχυρή ζητηση για την τελευταία, σχολιάζει ο επικεφαλής του σπεσιαλίστα για την Πορτογαλία Markus Zahn.

Εξαιτίας της έμφασης που δίνουμε σε ζητήματα ασφαλείας, έχουν μεγάλο ποσοστό σταθερών πελατών με 75% επαναλαμβανόμενων κρατήσεων από τη δεξαμενή των 100.000 πελατών, δήλωσε ο ιδιοκτήτης του σπεσιαλίστα στις διακοπές με επίκεντρο τον πολιτισμό Studiosus, Peter-Mario Kubsch.

Ο Dertour, ο μεγαλύτερος γερμανός τουρ οπερέιτορ για ταξίδια πόλης, καταγράφει μικρή μείωση στις κρατήσεις στα αστικά κέντρα ως αποτέλεσμα του κλίματος ανασφάλειας λόγω της τρομοκρατίας. 

Άλλοι σημαντικοί παρονομαστές της επιτυχία στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με τους τουρ οπερειτορ, είναι η εμπειρία πελάτη, η βιωσιμότητα και η ευελιξία.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων