Ανάπτυξη 50% αναμένεται να σημειώσουν μέχρι το 2020 τα ταξίδια των Μουσουλμάνων σε σχέση με τα επίπεδα του 2015, με τις ταξιδιωτικές δαπάνες τους να προβλέπεται να αυξηθούν κατά 35%.
Οι εκτιμήσεις αυτές περιλαμβάνονται σε νέα έκθεση της Amadeus, που διεξήφθη από την εταιρία ερευνών Context Consulting και παρουσιάστηκε στην τουριστική έκθεση της Αραβίας στο Ντουμπάι.
Το 2020 η συγκεκριμένη αγορά θα ανέρχεται σε 150 εκατ. ανθρώπους με πιθανή ανάπτυξη εντός της επόμενης 5ετίας σε 200 εκατ. τουρίστες.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Μουσουλμάνοι τείνουν να σχεδιάζουν προσεκτικά τις διακοπές τους, προτιμούν να κάνουν κράτηση από νωρίς για κάθε τμήμα του ταξιδίου τους, και οι γυναίκες επιλέγουν τον προορισμό.
Οι Μουσουλμάνοι έχουν προτίμηση στα ταξίδια περιπέτειας, για τα οποία συχνά πληρώσουν μεγαλύτερα ποσά σε σχέση με τα κανονικά πακέτα.
Σε γενικές γραμμές, οι ταξιδιώτες δεν είναι αντίθετοι στα οργανωμένα πακέτα διακοπών, όμως δίνουν σημασία στην τοποθέτηση προϊόντων τα οποία θα πρέπει να είναι συμβατά με τα έθιμά τους και να ικανοποιούν τις θρησκευτικές τους ανάγκες.
Αυτά αφορούν το φαγητό και τα μέρη που ενδείκνυνται για προσευχή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, αναφέρει η έκθεση, το περιορισμένο εύρος φαγητού halal αποτελεί πρόβλημα για τους Μουσουλμάνους τουρίστες καθώς κατά κανόνα δεν επιθυμούν να δοκιμάσουν την αυθεντική κουζίνα του προορισμού αλλά αντίθετα αναζητούν φαγητό halal.
Το μέγεθος της συγκεκριμένης τουριστικής αγοράς το 2014 ανήλθε σε 145 δισ. δολάρια.