Εξαγορά της Meet Hospitality από την WTS International και επέκταση υπηρεσιών

22-12-21 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Την εξαγορά της Meet Hospitality Services LLC, η οποία παρέχει υπηρεσίες σχεδιασμού και διαχείρισης κέντρων συσκέψεων και συνεδρίων στη Νέα Υόρκη ανακοίνωσε η WTS International, παγκόσμιος πάροχος υπηρεσιών φιλοξενίας και εξυπηρέτησης για εμπορικά, οικιστικά και ξενοδοχειακά ακίνητα.

Σχετικά, ο κ. Barry Goldstein, Διευθύνων Σύμβουλος της WTS, δήλωσε ότι οι πόροι και η τεχνογνωσία της Meet Hospitality στη διαχείριση συνεδρίων και συσκέψεων, θα επιτρέψουν στη WTS να προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών και να προσελκύσει μια νέα κατηγορία πελατών, παρέχοντας παράλληλα μια πρόσθετη βάση δραστηριότητας στη Νέα Υόρκη, μία από τις σημαντικότερες αγορές συνεδρίων της Αμερικής. Παράλληλα, ο κ. Goldstein επεσήμανε ότι η WTS δραστηριοποιείται στην ενεργοποίηση χώρων όπου οι συναντήσεις και τα συνέδρια αποτελούν βασικό οικοδόμημα και οι ιδιοκτήτες τους αναζητούν μια ενιαία εταιρεία που να μπορεί να διαχειριστεί τις εγκαταστάσεις των εκδηλώσεων και των συνεδρίων, μαζί με τις άλλες κτιριακές λειτουργίες.

Η εξαγορά της Meet Hospitality βασίζεται στις πρόσφατες επιτυχίες της WTS, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων με τις Silverstein Properties, Brookfield Properties,  RXR Realty και RFR Holding.

Σημειώνεται ότι η Meet Hospitality ιδρύθηκε από τη Sara και τον Marc Schiller, οι οποίοι οραματίστηκαν την ανάπτυξη χώρων συναντήσεων υψηλών προδιαγραφών στο Μανχάταν. Αργότερα προστέθηκαν ο Andy Dolce, ο ιδρυτής των Dolce Hotels and Resorts, ο οποίος πρωτοστάτησε στο ολοκληρωμένο πακέτο συναντήσεων,  Complete Meeting Package, που αποτελεί πρότυπο για τη Διεθνή Ένωση Συνεδριακών Κέντρων και εφαρμόζεται από πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Ο Andy Dolce και η Sara Schiller θα συνεχίσουν να συμβουλεύουν την επιχείρηση, ενώ τα λοιπά στελέχη της Meet Hospitality θα ενταχθούν στο WTS Amenities Division.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι