Το Bolivar Beach Bar συστήνει στους τουρίστες το ελληνικό καλοκαίρι

28-02-19 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο ήλιος και η θάλασσα του ελληνικού καλοκαιριού είναι διάσημα σε όλο τον κόσμο και η Αθήνα ως προορισμός έχει το μοναδικό προνόμιο να έχει τις παραλίες στα πόδια της, σε απόσταση αναπνοής.

Το Bolivar Beach Bar, στην οργανωμένη ακτήκαλος ﷽﷽﷽﷽ικβολομερο 1  Ήλιου στον Άλιμο Αττικής, προσφέρει εδώ και 15 χρόνια υπηρεσίες εστίασης σε Έλληνες και ξένους από το νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ.

Charis Tsiakalos«Ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Bolivar Beach Bar είναι το κομβικό του σημείο, στη διασταύρωση των λεωφόρων Αλίμου και Ποσειδώνος, και η εύκολη πρόσβασή του με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Αυτό δίνει τη δυνατότητα τόσο στους Έλληνες όσο και στους ξένους επισκέπτες να το προτιμούν, απολαμβάνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει τους καλοκαιρινούς μήνες», αναφέρει στο Tornos News ο CEO της επιχείρισης κ. Χάρης Τσιάκαλος.

Εκτός από την εξυπηρέτηση των λουομένων, το Bolivar Beach Bar, έχοντας πολύ καλή σχέση με την dance μουσική σκηνή, προχωρά κάθε χρόνο σε συνεργασίες με διεθνούς φήμης DJs οι οποίοι κάθε Παρασκευή και Σάββατο ντύνουν με χορευτικές νότες τις καλοκαιρινές αποδράσεις των επισκεπτών του.

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι ξένοι τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα ανακαλύπτουν και το παραλιακό της μέτωπο. «Έχουμε πολλούς αλλοδαπούς τουρίστες που επισκέπτονται την ακτή μας. Η νούμερο ένα εθνικότητα είναι οι Άγγλοι και ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Αμερικάνοι. Όλοι τους απολαμβάνουν τόσο την πανέμορφή ακτή όσο και τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του Bolivar Beach Bar», σημειώνει ο κ. Τσιάκαλος.

Πώς όμως μαθαίνουν οι ξένοι για το παραλιακό μέτωπο της Αττικής και συγκεκριμένα για το Bolivar; «Παρατηρήσαμε ότι οι ξένοι χρησιμοποιούν πολύ τους έντυπους χάρτες και τους έντυπους οδηγούς που βρίσκουν δωρεάν στη reception των ξενοδοχείων τους. Με αυτούς κυκλοφορούν άνετα στην πόλη ενώ παράλληλα τους δίνονται όλες οι πληροφορίες για πολλά αξιοθέατα στην πόλη και για κοντινές εκδρομές», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Τσιάκαλος.

«Για το λόγο αυτό, κι εμείς επιλέξαμε να έχουμε σταθερή παρουσία στους χάρτες και οδηγούς της City Contact, κάτι που έχει συνεισφέρει τα μέγιστα στην προβολή μας στους ξένους τουρίστες. Όταν ανακαλύπτουν ότι υπάρχει παραλιακό μέτωπο στην Αττική, τόσο κοντά στην Αθήνα, ενθουσιάζονται. Δεν ξέρουν όλοι οι αλλοδαποί επισκέπτες της πόλης ότι μπορούν να κάνουν μπάνιο στη θάλασσα, μισή ώρα αφότου επισκεφθούν τον παγκοσμίως διάσημο Παρθενώνα», τονίζει ο κ. Τσιάκαλος και καταλήγει: «Οι έντυποι χάρτες και οδηγοί είναι ένα κομβικό μέσο προβολής για κάθε επιχείρηση που απευθύνεται στους τουρίστες». 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι