Ανακάμπτει ο τουρισμός της Αιγύπτου

20-12-17 | ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι Γερμανοί tour operators είναι αισιόδοξοι σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς προορισμούς της Αιγύπτου μετά από μια ισχυρή ανάκαμψη φέτος και τις πολύ καλές προκρατήσεις για το 2018.

Η Αίγυπτος είχε διακυμάνσεις στη γερμανική αγορά τα τελευταία χρόνια λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων. Το 2016, ο αριθμός των Γερμανών τουριστών που επισκέφθηκαν την Αίγυπτο μειώθηκε κατά 36%, σε λιγότερους από 653.000, ενώ το 2015 ο αριθμός αυτός είχε ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο, σημειώνοντας αύξηση κατά 16,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία του Destination Review 2017 του fvw. Το ρεκόρ αφίξεων σημειώθηκε το 2012 με 1,1 εκατ. Αφίξεις.

Αλλά το 2017 φαίνεται να σημειώνει ένα νέο ρεκόρ. Η DRV, η Ταξιδιωτική Ένωση Γερμανίας, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η Αίγυπτος αποτελεί μια από τις νικήτριες χώρες στην γερμανική αγορά με άνοδο των πωλήσεων κατά 55% ενώ το αεροδρόμιο της Χουργκάντα σημείωσε υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στα μηνιαία στοιχεία του Traveltainment, του συστήματος κρατήσεων πακέτων από τη γερμανική αγορά.

«Η Αίγυπτος σημειώνει ισχυρή ανάκαμψη ως τουριστικός προορισμός», σημειώνει στο fvw ο επικεφαλής του Αιγυπτιακού Γραφείου Τουρισμού στο Βερολίνο, Mohamed Abdel Gabar. «Θέλουμε να επιτύχουμε το 1,2 εκατ. τουρίστες από τη Γερμανία έως το τέλος του έτους, αριθμός σχεδόν διπλάσιος από την προηγούμενη χρονιά, η οποία όμως ήταν πολύ αδύναμη».

Αναφερόμενος στην επόμενη χρονιά, πρόσθεσε: «Για το 2018, συνεργαζόμαστε με τους tour operators και τα ταξιδιωτικά γραφεία προκειμένου να αυξήσουμε ακόμα περισσότερο τον αριθμό των τουριστών. Πολλοί tour operators προσφέρουν περισσότερα πακέτα για το επόμενο καλοκαίρι και οι διακοπές στην Αίγυπτο εξακολουθούν να προσφέρουν εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής».

Αλλά και οι tour operators, μιλώντας στο fvw, εμφανίστηκαν αισιόδοξοι για τον προορισμό μετά τις καλές φετινές επιδόσεις. Οι περισσότεροι έχουν αυξήσει τις αεροπορικές θέσεις και το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείο για το καλοκαίρι του 2018.

Ο FTI, που αποτελεί τον Γερμανό ηγέτη στην Αίγυπτο, σημειώνει ότι η χώρα επέστρεψε δυναμικά φέτος. Ο Όμιλος διατηρεί σταθερές τις τιμές για την επόμενη χρονιά ενώ έχει επεκτείνει σημαντικά το πρόγραμμα πτήσεων σε 132 εβδομαδιαίες, από 31 γερμανικές πόλεις, εκ των οποίων οι 93 κατευθύνονται στην Χουργκάδα ενώ ξεκίνησε εκ νέου τις πτήσεις προς Σαρμ-ελ-Σέιχ και Λούξορ. Η Eva Maria Schlosser, ανώτερη εμπορική διευθύντρια για την Αίγυπτο, δήλωσε: « Οι πελάτες είναι πολύ ικανοποιημένοι από την Αίγυπτο καθώς υπάρχει πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής ενώ πολλά ξενοδοχεία έχουν ανακαινιστεί και εκσυγχρονιστεί τα τελευταία δύο χρόνια».

Αλλά και ο Alltours δίνει έμφαση στις ξενοδοχειακές επενδύσεις: «Οι ξενοδόχοι κατάφεραν να διατηρήσουν την ποιότητα μέσα στην κρίση», σχολίασε ο Karsten Fricke, επικεφαλής διαχείρισης προϊόντων. Ο tour operators εμφανίζει καλές κρατήσεις για την Χουργκάδα, αυξημένη ζήτηση για το Σαρμ-ελ-Σέιχ και μια «ξεκάθαρα ανοδική τάση» για κρουαζιέρες στο Νείλο τόσο τη χειμερινή όσο και την καλοκαιρινή περίοδο.

Η TUI ανέδειξε και έναν ακόμα παράγοντα που αντανακλά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών για την Αίγυπτο. «Βλέπουμε μια σημαντική αύξηση στο αριθμό παιδιών για το καλοκαίρι», είπε ο Berno Rischmann, διευθυντής Αιγύπτου του tour operator. Επεσήμανε επίσης τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών και τις επαναλαμβανόμενες κρατήσεις. Συνεπακόλουθα, η TUI αύξησε τις εβδομαδιαίες πτήσεις της προς Χουργκάδα κατά 70% κα προς Μάρσα Αλάμ κατά 150% για τη χειμερινή περίοδο 2017/2018.

Η DER Touristik είναι επίσης πολύ ικανοποιημένη από τις πωλήσεις για Αίγυπτο. «Εδώ και αρκετές εβδομάδες έχουμε ήδη φτάσει τον περσινό αριθμό τουριστών», δήλωσε ο Nils Lübbe, διευθυντής προϊόντων για τα brands ITS και Jahn Reisen. Οι προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2018 πάνε πολύ καλά σημειώνοντας διψήφια αύξηση στον αριθμό επισκεπτών.

Ο Thomas Cook και το brand του Signature Finest Selection, εμφανίζονται αισιόδοξοι για τη ζήτηση για κρουαζιέρες στον Νείλο και έχει ήδη προσθέσει αρκετές πολυτελείς κρουαζιέρες τόσο για τη χειμερινή όσο και για την καλοκαιρινή περίοδο.

Ωστόσο οι Γερμανοί tour operators εκφράζουν και μια σειρά αιτημάτων προς τις τουριστικές αρχές της Αιγύπτου. Θέλουν να δουν περισσότερα προληπτικά μέτρα marketing, στενότερη συνεργασία μεταξύ των τουριστικών αρχών και των tour operators και πρόσθετες επενδύσεις σε υποδομές.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής των τουριστικών αρχών Mohamed Abdel Gabar ανακοίνωσε ότι στα τέλη Νοεμβρίου ξεκίνησε μια τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια τριών εβδομάδων ενώ θα πραγματοποιηθούν διάφορες B2B εκδηλώσεις, μεταξύ των οποίων ένα roadshow για τουριστικούς πράκτορες μετά την ΙΤΒ της επόμενης χρονιάς. Επιπλέον, το πρόγραμμα επιδότησης πτήσεων θα συνεχιστεί έως το τέλος του 2018.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ