Βραβείο αειφόρου τουρισμού Travelife στην Rhapsody

05-07-19 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Το Travelife Certified award απέσπασε η εταιρία κρουαζιέρας με βάση στην Αθήνα, Rhapsody Group.

Το βραβείο αναγνωρίζει τις μακροχρόνιες προσπάθειες και την ηγετική θέση της Rhapsody Group στους τομείς αειφορίας και Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας.

Η Rhapsody πληροί πάνω από 200 κριτήρια που σχετίζονται με τη διαχείριση, το εύρος προϊόντων, τις διεθνείς επαγγελματικές συνεργασίες και την πληροφόρηση των επιβατών. 

Το πρότυπο της Travelife καλύπτει θεματικές του ISO 26000 Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συμπεριλαμβάνοντας το περιβάλλον, τη βιοποικιλότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις εμπορικές σχέσεις και αναγνωρίζεται επισήμως για τη συμβατότητά του με τα κριτήρια που έχουν θέσει τα Ηνωμένα Έθνη στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αειφόρου Τουρισμού.

Ο διευθυντής της Travelife για τους τουρ οπερέιτορ, κ. Naut Kusters εξέφρασε την ικανοποίησή του που η αειφορία στον κλάδο των τουρ οπερέιτορ κερδίζει έδαφος και είπε οτι το βωραβείο της Rhapsody θα εμπνεύσει και άλλες εταιρίες στην Ελλάδα να ακολουθήσουν το ίδιο μονοπάτι. 

Η Travelife ιδρύθηκε με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και αποτελεί διεθνώς κορυφαία πιστοποίηση αειφορίας για τον ταξιδιωτικό κλάδο. Πάνω από 35 εθνικές ενώσεις προωθούν το πρόγραμμα αυτό στα μέλη τους, όπως η ΑΒΤΑ, η Βρετανική Ένωση Ταξιδίων και η Ένωση Ταξιδίων Ειρυηνικού-Ασίας.

Η Rhapsody είναι ο δεύτερος τουρ οπερέιτορ στην Ελλάδα που πιστοποιείται από την Travelife.

Ο πρόεδρος της Rhapsody Travel, κ. Ιωάννης Σιόκας, δήλωσε ότι δεδομένου του ρόλου της ως κορυφαίας εταιρίας κρουαζιέρας και της πρωτοπορίας της στο χώρο του αειφόρου τουρισμού στην Ελλάδα, η εταιρία έχει κατανοήσει τη σημασία και την ευθύνη που έχει στην προώθηση της αειφορίας στη βιομηχανία. Εξέφρασε δε την περηφάνεια του για τη βράβευση και υπογράμμιασε ότι με την αξιοποίηση της εμπειρίας, της ηγετικής θέσης και της επιρροής της εταιρίας θα μειωθεί ο αρνητικός αντίκτυπος της λειτουργίας της στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον. Αυτό, είπε, αποτελεί αξιοθαύμαστο επίτευγμα καθώς συμπίπτει με την 20ετή παρουσία της Rhapsody στην ελληνική τουριστική βιομηχανία.

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός