Sojern: Οι ανερχόμενες τάσεις στην κρουαζιέρα- Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

17-10-17 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Τις ανερχόμενες τάσεις στην παγκόσμια κρουαζιέρα εντόπισε και αναδεικνύει έκθεση της Sojern, έπειτα από ανάλυση των ταξιδιωτών προτιμήσεων στην αναζήτηση της Google και βάσει δεδομένων έρευνας.

Η έκθεση αποκαλύπτει πώς οι ταξιδιώτες κρουαζιέρες πραγματοποιούν αναζητήσεις και προβαίνουν σε κράτηση, και η έρευνα στην οποία βασίζεται πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 350 εκατ. μοναδικών και ανώνυμων ταξιδιωτικών προφίλ και δισεκατομμύρια σημεία προβλέψεων αγοράς για το μέλλον. 

Δείτε τις τάσεις που προέκυψαν…

Tάση 1 | Η online εμπειρία κατατάσσεται υψηλά στη ζήτηση, όμως πολλοί ταξιδιώτες εξακολουθούν να κάνουν κράτηση εκτός διαδικτύου

Καταγράφεται αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτών κρουαζιέρας που κάνουν κράτηση στο διαδίκτυο σε σχέση με παλαιότερα χρόνια.

Σύμφωνα με έρευνα της Google σε ταξιδιώτες κρουαζιέρας σε σχέση με το πώς κάνουν κράτηση,

-Μόλις το 48% έκανε κράτηση για την πιο πρόσφατη κρουαζιέρα στο διαδίκτυο, με το 34% να κάνει κράτηση στην ιστοσελίδα της εταιρίας κρουαζιέρας απευθείας και το 14% μέσω τρίτων.

-Το 41% έκανε εκτός διαδικτύου κράτηση, με 3 στους 4 να χρησιμοποιούν τουριστικό γραφείο και έναν στους 4 να κάνουν κράτηση απευθείας στην εταιρία κρουαζιέρας.

Από όσους έκαναν κρουαζιέρα ή προγραμματίζουν να κάνουν στο μέλλον, το 69% προτιμά κράτηση στο διαδίκτυο, το 42% απευθείας στο site της εταιρίας και το 27% μέσω τρίτων. 

Τάση 2 | Η χρήση των κινητών έχει αυξηθεί στον προγραμματισμό κρουαζιέρας

Το 29% των αναζητήσεων για κρουαζιέρα το 2017 διεξήχθη από κινητά, δηλαδή 33% περισσότερες σε ετήσια βάση.

Οι αναζητήσεις κορυφώνονται τις Δευτέρες και τις Τρίτες, και στην πλειονότητά τους γίνονται από σταθερό υπολογιστή. Η χρήση κινητών αυξάνεται κατά ένα τέταρτο τις εργάσιμες ημέρες και κατά ένα τρίτο τα Σαββατοκύριακα.

Ωστόσο μόνο 10% των κρατήσεων κρουαζιέρας που γίνονται μέσω διαδικτύου πραγματοποιούνται από κινητό.

Τα κινητά προς το παρόν υπερτερούν στις αναζητήσεις κρουαζιέρας. Το 65% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι επισκέπτεται την ιστοσελίδα της κρουαζιέρας στα πρώτα στάδια της απόφασης για την κράτηση. Αναζητούν δε πληροφορίες για το λιμάνι, τις επιλογές διασκέδασης και τις δραστηριότητες στο πλοίο.

Σύμφωνα με την Google, το 31% των ταξιδιωτών έχει κάνει κράτηση από κινητό τηλέφωνο, και το ποσοστό αυξάνεται στο 53% για τα επαγγελματικά ταξίδια.

Τάση 3 | Η επιρροή του ψηφιακού κόσμου στην απόφαση για μια  κρουαζιέρα είναι η βασική προϋπόθεση για την προσέλκυση ταξιδιωτών. 

Η μέση χρονική διάρκεια που μεσολαβεί από την αναζήτηση διακοπών μέχρι το ταξίδι είναι 77 ημέρες. Για όσους χρησιμοποιούν κινητά, ο χρόνος αυτός μειώνεται στις 55 ημέρες, ενώ είναι περισσότερο πιθανό να κάνουν αναζητήσεις της τελευταίας στιγμής στο κυνήγι της προσφοράς. Οι χρήστες σταθερού υπολογιστή τείνουν να ξεκινούν την αναζήτηση 93 ημέρες πριν το ταξίδι.

Το 89% των ταξιδιωτών που είτε έκαναν, είτε θα κάνουν στο μέλλον κρουαζιέρα είπαν ότι η τιμή παίζει ρόλο στην επιλογή κρουαζιέρας. Το 96% είπε ότι θεωρεί τους προορισμούς, το 47% τη διασκέδαση και το 42% τις επιλογές εστίασης, ως βασικούς λόγους για πραγματοποίηση κράτησης. Θετικά επηρεάζουν το 84% οι ειδικές προσφορές.

Τάση 4 | Οι ταξιδιώτες που επιθυμούν να κάνουν κρουαζιέρα διερευνούν και άλλες επιλογές διακοπών

Πριν την κράτηση κρουαζιέρας, το 88% πραγματοποίησε αναζήτηση κρουαζιέρας, το 5% αναζήτηση ξενοδοχείου, το 4% αναζήτηση σε online τουριστικά γραφεία, το 2% αεροπορικά εισιτήρια και το 1% κρατήσεις για αεροπορικά εισιτήρια.

Οι κορυφαίοι αεροπορικοί προορισμοί που αναζητήθηκαν παράλληλα με την κρουαζιέρα ήταν, με σειρά προτεραιότητας, το Μαϊάμι, το Φορτ Λόντερντεϊλ, το Ορλάντο, το Λος Άντζελες, η Βοστώνη, το Κανκούν, το Βανκούβερ, το Σαν Χουάν, η Χονολουλού και η Τάμπα.

Παράλληλα, τα στοιχεία της Google δείχνουν ότι το 53% των ταξιδιωτών αναζητούν διακοπές παραλίας για τις επόμενες διακοπές τους, ενώ μόλις το 31% την κρουαζιέρα. Από το γκρουπ αυτό το 44% προγραμματίζει κρουαζιέρα στο μέλλον, επομένως όσοι σκοπεύουν να κάνουν διακοπές παραλίας ενδιαφέρονται και για κρουαζιέρα στο μέλλον.

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου
To πρώτο Σχολείο Τουρισμού OnTour Κρήτης - Μαλεβίζι στις 28 Μαΐου
Το προεδρείο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ
Ταξίδι γνωριμίας με τη Ρόδο από αποστολή της Jet2Holidays
Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή