Πρωτοβουλία για την ακτοπλοική σύνδεση των νησιών του Αργοσαρωνικού και της Τροιζηνίας-Μεθάνων

26-12-17 | ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ

Πρωτοβουλία για την εξεύρεση ουσιαστικής και μόνιμης λύσης για το συνεχώς επιδεινούμενο πρόβλημα με την ακτοπλοική σύνδεση των νησιών του Αργοσαρωνικού και της Τροιζηνίας-Μεθάνων τόσο με τον Πειραιά όσο και μεταξύ τους ανέλαβαν οι πρόεδροι του Εμπορικού-Επαγγελματικού Συλλόγου Πόρου, του Εμπορικού και Βιοτεχνιού Συλλόγου Σπετσών, του Εμπορικού Βιοτεχνικού και Επαγγελματικού Συλλόγου Γαλατά και του Δημοτικού Συμβουλίου Σπετσών. 

Με επσιτολή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, τους δημάρχους των νησιών του Αργοσαρωνικού και τους προέδρους των επαγγελματικών φορέων των νησιών απευθύνουν πρόσκληση για τη δημιουργία Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο τη διερεύνηση ΟΛΩΝ των διαθέσιμων δυνατοτήτων για την αντιμετώπιση του ιδιαίτερα σημαντικού αυτού θέματος για τις τοπικές Κοινωνίες (συμπεριλαμβανομένης και της δημιουργίας ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ). 

Διαβάστε την επιστολή...

Το τελευταίο περιστατικό με τη διαδοχική βλάβη 2 Ιπτάμενων Δελφινιών στο δρομολόγιο Πειραιάς - Πόρος - Σπέτσες, αποτέλεσε και τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι σε μια σειρά από βλάβες, καθυστερήσεις και διαρκώς μειωμένα δρομολόγια για τα περισσότερα νησιά του Αργοσαρωνικού (πλήν Αίγινας). Οι πολλές ειλικρινείς προσπάθειες και οι έγγραφες εκκλήσεις των Αρχών (Δήμων και Αντιπεριφέρειας), λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών δεν έχουν καταφέρει δυστυχώς να σταματήσουν τη διαρκή υποβάθμιση της άλλοτε κραταιής ακτοπλοϊκής γραμμής του Αργοσαρωνικού.

Είναι η ώρα των πράξεων και για το λόγο αυτό οι Επαγγελματικοί Φορείς του Αργοσαρωνικού σε συνεργασία με τις Τοπικές και Περιφερειακές Αρχές οφείλουν να αναλάβουν ενεργό ρόλο στην διερεύνηση των δυνατοτήτων για τη δημιουργία μιας ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ. Η εταιρεία αυτή θα έχει σαν σκοπό τη διεξαγωγή μέρους του Ακτοπλοϊκού έργου της περιοχής μας με Κοινωνικά και Τοπικά κριτήρια. Υπάρχουν σίγουρα περιπτώσεις σε άλλες περιοχές που ένα τέτοιο εγχείρημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για να μάθουμε από τα λάθη των άλλων και να δώσουμε μια σύγχρονη διάσταση στη λειτουργία ενός τέτοιου Ναυτιλιακού Φορέα (τ. Λαϊκής Βάσης) για την ανάπτυξη των νησιών μας.

Σήμερα κιόλας σας απευθύνουμε πρόσκληση για τη δημιουργία μιας Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο τη διερεύνηση ΟΛΩΝ των διαθέσιμων επιλογών για την αντιστροφή της παρούσας θνησιγενούς κατάστασης. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες στο Ελληνικό και Ευρωπαικό Πλαίσιο που μπορούν να αξιοποιηθούν και να δώσουν με σοβαρότητα και ρεαλισμό το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μάλιστα υπάρχουν σε ισχύ Νομοθετικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής για τη δυνατότητα δημιουργίας Ναυτιλιακών Εταιρειών με πυρήνα τις τοπικές Κοινωνίες. Από την πλευρά μας, ως εκπρόσωποι Φορέων αναλαμβάνουμε τον συντονισμό αυτής της δράσης.

 

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour