Παρά τις δυσκολίες που συνάντησαν (68%) στα αεροπορικά τους ταξίδια μετά την άρση των περιορισμών της πανδημίας και παρά το γεγονός ότι περιμένουν να συναντήσουν το ίδιο (66%) και κατά τα επερχόμενα ταξίδια τους, το 83% των ταξιδιωτών από το Ην. Βασίλειο και τις ΗΠΑ σκοπεύουν να συνεχίσουν να ταξιδεύουν αεροπορικώς κατά το ερχόμενο εξάμηνο.
Αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η εταιρία τεχνολογίας στα ταξίδια, IBS Software, σε δείγμα 2.000 ταξιδιωτών στις ΗΠΑ και το Ην.Βασίλειο, σύμφωνα με την οποία εάν οι ταξιδιώτες συναντήσουν και πάλι προβλήματα σε επόμενες πτήσεις τους, πάνω από τους μισούς (55%) πρόκειται να αποφύγουν στο μέλλον να ταξιδέψουν με τον ίδιο αερομεταφορέα.
Οι ταξιδιώτες κατηγορούν για τις άσχημες εμπειρίες τους στις πτήσεις τις αεροπορικές εταιρίες σε περιπτώσεις καθυστερήσεων (50%), και μόλις το 13% θεωρεί υπεύθυνο το αεροδρόμιο. Ωστόσο, όσον αφορά τις απώλειες αποσκευών, το 42% των ταξιδιωτών κατηγορεί το αεροδρόμιο και το 40% την αεροπορική εταιρία.
Οι καθυστερήσεις πτήσεων ή οι απώλειες συνδέσεων ήταν το πιο διαδεδομένο πρόβλημα που συνάντησαν οι ταξιδιώτες και επηρέασε πάνω από έναν στους τρεις (35%). Ακολουθεί η υπερβολικά μεγάλη αναμονή σε ουρά (31%) και οι ακυρώσεις πτήσεων (15%). Το χάσιμο των αποσκευών επηρέασε σχεδόν έναν στους 7 ταξιδιώτες στις διακοπές τους κατά τους τελευταίους 18 μήνες.
Παρά την ξεκάθαρη διάθεσή τους να ταξιδέψουν, οι επιβάτες δεν έχουν γίνει ανεκτικοί στα προβλήματα στις πτήσεις, με το 53% να διαμαρτύρεται στον αερομεταφορέα για αυτά και το 38% να χρησιμοποιεί τα social media για να παρουσιάσει τα παράπονά του.
Μάλιστα, το 93% αναφέρει ότι η έγκαιρη αναχώρηση των πτήσεων είναι σημαντικός παράγοντας για την επιλογή αερομεταφορέα.