Από την Alitalia στην ΙΤΑ - Τι δικαιούνται οι κάτοχοι εισιτηρίων

12-10-21 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Όπως ανακοινώθηκε επισήμως στην Ιταλία (https://www.alitalia.com/en_en/fly-alitalia/news-and-activities/news/schedule-changes-and-refunds-for-flights-from-15-october.html), μετά τη διαδικασία πώλησης του πτητικού έργου της αεροπορικής εταιρείας "Alitalia - Società Aerea Italiana Spa" στη δημόσια εταιρεία Italia Trasporto Aereo SpA, το Ιταλικό Δημόσιο εξουσιοδότησε την Alitalia να σταματήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων. Η διακοπή των πτητικών δραστηριοτήτων ξεκινά από τις 15 Οκτωβρίου 2021, που αποτελεί την αρχική ημερομηνία των νέων πτήσεων του νέου φορέα.

Οι κάτοχοι εισιτηρίων Alitalia (055) των οποίων η πτήση είναι προγραμματισμένη:

·         μετά τις 24 Αυγούστου 2021   

·         με ημερομηνία ταξιδιού από 15 Οκτωβρίου 2021  

·         από/προς οποιονδήποτε προορισμό/προέλευση παγκοσμίως  

και έχει ακυρωθεί, υπάρχουν οι εξής εναλλακτικές δυνατότητες:

·   αλλαγή κράτησης (επανακράτηση ή τροποποίηση του δρομολογίου για να φτάσετε στον αρχικό προορισμό ή να επιστρέψετε στο σημείο προέλευσης του ταξιδιού), χωρίς ενοποίηση ναύλου, σε πτήση που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο επιβάτης,  έως τις 14 Οκτωβρίου 2021  ( τελική ημερομηνία επιστροφής) ·                           

·    αλλαγή προορισμού με πιθανή ενσωμάτωση ναύλου, για να ταξιδέψετε έως τις 14 Οκτωβρίου 2021 (τελική ημερομηνία επιστροφής). Δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων για διαφορές στον ναύλο. 

Η αλλαγή προορισμού θα είναι δυνατή μόνο για εισιτήρια στην ΙΤΑΛΙΑ, για προορισμούς που βρίσκονται  στην ΙΤΑΛΙΑ και για εισιτήρια που είναι  ΔΙΕΘΝΗ, για προορισμούς που είναι ΔΙΕΘΝΕΙΣ.

Για να προσαρμόσουν ή να αλλάξουν την κράτηση, οι επιβάτες μπορούν να καλούν τους τοπικούς αριθμούς που διατίθενται στον ιστότοπο της Alitalia (www.alitalia.com) ή εναλλακτικά να επικοινωνήσουν με το ταξιδιωτικό γραφείο που εξέδωσε το εισιτήριο . 

Εάν δεν μπορούν ή δεν ενδιαφέρονται για αλλαγή εισιτηρίων, οι επιβάτες μπορούν να ζητήσουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων, χωρίς πρόστιμο, στην τιμή στην οποία αγοράστηκε το εισιτήριο ή στην υπολειπόμενη αξία του εισιτηρίου για το ταξίδι που δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί. 

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ:

On line φόρμα υποβολής ερωτήματος: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/
e-mail: info@eeke.gr
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός