Συνεργασία του ομίλου Lufthansa με την Travelport για καινοτόμες δυνατότητες διανομής

14-09-21 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa και η Travelport, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα του λιανικού εμπορίου, ανακοίνωσαν σήμερα μια νέα συμφωνία διανομής που δίνει έμφαση στις σύγχρονες λιανικές πωλήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και στην  τεχνολογική καινοτομία.

Σύμφωνα με τη συμφωνία, η οποία καλύπτει τους αερομεταφορείς Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Air Dolomiti, το Travelport θα διανέμει το περιεχόμενο NDC (New Distribution Capability) των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου Lufthansa μέσα από την πλατφόρμα διανομής και λιανικής πώλησης νέας γενιάς, Travelport+.

Η συμφωνία βασίζεται στη διανομή του περιεχομένου των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου Lufthansa μέσω των παραδοσιακών καναλιών EDIFACT.

Και οι δύο εταιρείες βρίσκονται ήδη στη διαδικασία υλοποίησης της λειτουργίας NDC end-to-end. Το λανσάρισμα, που αναμένεται να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022, θέτει επίσης τη βάση για ένα διαφοροποιημένο πρόγραμμα NDC που προσφέρει στα ταξιδιωτικά γραφεία που συνδέονται με το Travelport τη δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενο των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου Lufthansa μέσω του Travelport+, με την εγγραφή τους σε ένα από τα δύο διαθέσιμα εμπορικά μοντέλα NDC, το δημόσιο μοντέλο NDC ή το διμερές μοντέλο NDC.

«Ο Όμιλος Lufthansa δεσμεύεται σταθερά να προσφέρει εξαιρετικές εμπειρίες πελατών καθ 'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού, αυξάνοντας την εμβέλεια των πιο ελκυστικών προσφορών του και ενεργοποιώντας ένα ποικίλο ταξιδιωτικό οικοσύστημα. Ειδικά σε αυτούς τους καιρούς κρίσης και εφόσον η δημιουργία πρόσθετης αξίας για τους πελάτες μέσω της προηγμένης τεχνολογίας αποδεικνύεται πιο σημαντική από ποτέ, διπλασιάζουμε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας NDC», δήλωσε ο αντιπρόεδρος Channel Management του ομίλου Lufthansa και Διευθύνων Σύμβουλος της SWISS, Tamur Goudarzi Pour.

«Αυτή η συμφωνία, όντας προσανατολισμένη στο μέλλον, επιτρέπει μέγιστο επίπεδο ευελιξίας και επιβεβαιώνει ότι η Travelport και οι αεροπορικές εταιρίες του ομίλου Lufthansa αναπτύσσουν συνεργασία για να προωθήσουν τη στροφή του κλάδου μας προς τις πραγματικές δυνατότητες λιανικής πώλησης, εφαρμόζοντας πελατοκεντρικές διαδικασίες που σε συνδυασμό ανααβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών σε νέα επίπεδα».

Ο επικεφαλής του Εμπορικού τμήματος του Travel Partners στη Travelport, Jason Clarke, δήλωσε: «Η επέκταση της μακροχρόνιας συνεργασίας μας με τις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa η οποία αφορά το περιεχόμενο NDC, με τις δυνατότητες λιανικής πώλησης που προσφέρει, είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός. Η διαχείριση πολλαπλών πηγών περιεχομένου και η αποτελεσματική εμπορευματοποίησή τους με εξατομικευμένες και δυναμικές προσφορές είναι αυτό ακριβώς για το οποίο δημιουργήθηκε το Travelport+. Ανυπομονούμε να προσφέρουμε εκθετική αξία για την κοινότητα των πρακτορείων και τους ταξιδιώτες των αεροπορικών εταιρειών του Ομίλου Lufthansa».

διαβάστε ακόμα

Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας