Ryanair: Απέσυρε διαφημιστική καμπάνια λόγω καταγγελιών για παραπλάνηση

25-01-21 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Την διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Jab and Go» («Κάνε το Εμβόλιο και Ταξίδεψε») αναγκάστηκε να αποσύρει η Ryanair, έπειτα από απόφαση της αρχής προτύπων διαφήμισης της Βρετανίας, ASA.

Όσοι διαμαρτυρήθηκαν για τη διαφήμιση ισχυρίστηκαν οτι ήταν παραπλανητική καθώς υπονοούσε ότι θα διατεθεί εμβόλιο σε όλο τον πληθυσμό μέχρι την άνοιξη και το καλοκαίρι και οτι δεν θα υπάρχουν ταξιδιωτικοί περιορισμοί.

Ο αερομεταφορέας χαρακτήρισε την απόφαση αβάσιμη εκφράζοντας τη διαφωνία του με αυτήν, παρότι δήλωσε οτι θα συμμορφωθεί και θα αποσύρει τις διαφημίσεις.

Η διαφημιστική καμπάνια Boxing Day του αερομεταφορέα, η οποία αναφέρει: «Τα εμβόλια κορωνοϊού έρχονται επομένως κάνετε κράτηση για τις διακοπές του Πάσχα και του καλοκαιριού σήμερα με την Ryanair», προκάλεσε την υποβολή χιλιάδων παραπόνων στην ASA.

Συνεχίζει δε ότι με πολλές επιλογές προορισμών, οι πελάτες μπορούν να «εμβολιαστούν και να ταξιδέψουν».

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour