Οι αεροπορικές εταιρίες Ryanair και Virgin Atlantic αξιολογήθηκαν ανάμεσα στις 6 χειρότερες στο Ην. Βασίλειο όσον αφορά την ικανοποίηση πελατών από τις επιστροφές χρημάτων.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η οργάνωση προστασίας καταναλωτών της Βρετανίας, Which?, οι δύο αεροπορικές εταιρίες συγκέντρωσαν βαθμολογία μόλις 13% από τους πελάτες τους, για τις επιστροφές χρημάτων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Περί το ένα τρίτο των ερωτηθέντων που ταξίδευαν με τις δύο εταιρίες και η πτήση τους ακυρώθηκε (Ryanair 32%, Virgin 31%), ισχυρίστηκαν οτι περίμεναν πάνω από 3 μήνες για την επιστροφή των χρημάτων τους.
Στον αντίποδα, η Jet2 σημείωσε ικανοποίηση 76%, με 8 στους 10 επιβάτες (83%) να αναφέρουν οτι έλαβαν επιστροφή χρημάτων μέσα σε 28 ημέρες, και κανείς δεν χρειάστηκε να περιμένει πάνω από 3 μήνες.
Η TUI είχε τη δεύτερη καλύτερη βαθμολογία (57%) ενώ ακολούθησαν οι British Airways (50%) και EasyJet (45%).