Αυτές ήταν οι καλύτερες και οι χειρότερες αεροπορικές εταιρίες στην επιστροφή χρημάτων κατά την πανδημία

13-01-21 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Οι αεροπορικές εταιρίες Ryanair και Virgin Atlantic αξιολογήθηκαν ανάμεσα στις 6 χειρότερες στο Ην. Βασίλειο όσον αφορά την ικανοποίηση πελατών από τις επιστροφές χρημάτων.

Σε έρευνα που πραγματοποίησε η οργάνωση προστασίας καταναλωτών της Βρετανίας, Which?, οι δύο αεροπορικές εταιρίες συγκέντρωσαν βαθμολογία μόλις 13% από τους πελάτες τους, για τις επιστροφές χρημάτων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Περί το ένα τρίτο των ερωτηθέντων που ταξίδευαν με τις δύο εταιρίες και η πτήση τους ακυρώθηκε (Ryanair 32%, Virgin 31%), ισχυρίστηκαν οτι περίμεναν πάνω από 3 μήνες για την επιστροφή των χρημάτων τους.

Στον αντίποδα, η Jet2 σημείωσε ικανοποίηση 76%, με 8 στους 10 επιβάτες (83%) να αναφέρουν οτι έλαβαν επιστροφή χρημάτων μέσα σε 28 ημέρες, και κανείς δεν χρειάστηκε να περιμένει πάνω από 3 μήνες.

Η TUI είχε τη δεύτερη καλύτερη βαθμολογία (57%) ενώ ακολούθησαν οι British Airways (50%) και EasyJet (45%).

διαβάστε ακόμα

Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023