H βρετανική καταναλωτική οργάνωση Which? καλεί τους ταξιδιώτες να επιλέξουν την εταιρία Jet2 αντί των British Airways και Ryanair έπειτα από το υψηλό σκορ που συγκέντρωσε η πρώτη στην ετήσια ταξιδιωτική έρευνα καταναλωτών της οργάνωσης σε αντίθεση με τις άλλες δύο.
Η British Airways αξιολογήθηκε ως μία από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες του Ην. Βασιλείου προ τετραετίας όμως σήμερα, σύμφωνα με τους Βρετανούς ταξιδιώτες, είναι στις χειρότερες, όπως έδειξε η έρευνα (διεξήχθη ανάμεσα σε 6.500 ταξιδιώτες για τις εμπειρίες τους από τις πτήσεις το τελευταίο 12μηνο).
Τα βασικά παράπονά τους ήταν η ποιότητα φαγητού και ποτού, η άνεση των θέσεων και το value for money στα κοντινά και μακρινά δρομολόγια. Η εταιρία αναδείχθηκε τρίτη από το… τέλος στις πτήσεις κοντινών αποστάσεων και δεύτερη χειρότερη στις μακρινές αποστάσεις. Ορισμένοι επιβάτες μάλιστα δήλωσαν ότι δεν θα πετούσαν ξανά με την British Airways.
Η British Airways, σχολιάζοντας τα ευρήματα δήλωσε ότι σύμφωνα με τα δικά της δεδομένα η ικανοποίηση πελατών παρουσιάζει αύξηση. Η εταιρία αναφέρει ότι έχει προβεί σε επενδύσεις ύψους 6,5 δις. Λιρών για την αγορά νέων αεροσκαφών, νέου φαγητού, νέων αιθουσών αναμονής και νέας τεχνολογίας.
Αντίθετα, οι ταξιδιώτες επαίνεσαν την Jet2, η οποία συγκέντρωσε σκορ 79% και πεντάστερη αξιολόγηση όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών. Οι ταξιδιώτες την περιέγραψαν χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς όπως «φιλική» και «αποτελεσματική». Επιπλέον η Virgin Atlantic πέτυχε σκορ 72% και η EasyJet 65% και τετράστερη αξιολόγηση για το value for money.
Η Ryanair ψηφίστηκε ως ο χειρότερος αερομεταφορέας με σκορ μόλις 44%. Συγκέντρωσε το χαμηλότερο σκορ του ενός αστεριού σε όλες τις κατηγορίες αξιολόγησης όπως η επιβίβαση, η εξυπηρέτηση πελατών και η εμπειρία καμπίνας, εκτός από το value for money όπου είχε 2 αστέρια.
Στις χειρότερες αεροπορικές εταιρίες κοντινών αποστάσεων συγκαταλέγονται επίσης οι Vueling Airlines (54%) και Wizz Air (56%), με αξιολόγηση 2 αστέρων καθεμία για την επιβίβαση, την άνεση των θέσεων και το φαγητό και το ποτό παρότι η Wizz κατάφερε να κερδίσει 3 αστέρια για το value for money.
H American Airlines αναδείχθηκε ως ο χειρότερος αερομεταφορέας μακρινών αποστάσεων με σκορ 48%.
Η Singapore Airlines έχει σκορ 5 ή 4 αστέρων για κάθε κατηγορία, όντας καλύτερη στη διασκέδαση εν ώρα πτήσης και την εξυπηρέτηση πελατών, με σκορ 88%. Επίσης, θετικές κριτικές απέσπασε και η Emirates με σκορ 76%.