Πώς χαρακτηρίζουν οι Βρετανοί καταναλωτές την Ryanair

23-08-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η Ryanair κατατάχθηκε, για έκτη συνεχή χρονιά, στην τελευταία θέση ικανοποίησης των πελατών σε έρευνα, που διενήργησε η Ένωση των Βρετανών καταναλωτών Which? σε δείγμα 4.000 μελών της, που κλήθηκαν να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες, που προσφέρουν 100 δημοφιλή εμπορικά σήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι καταναλωτές βαθμολόγησαν 50 κριτήρια στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η Ryanair έλαβε τη χαμηλότερη βαθμολογία από το 50% των ερωτηθέντων. ενώ πολλοί χαρακτήρισαν την εταιρεία ως "άπληστη", "ύπουλη" και "αλλαζονική".

Η British Airways ήρθε 83η στη λίστα, με συνολική βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 66%. Η EasyJet ήταν η αεροπορική εταιρεία με τις καλύτερες επιδόσεις, καταλαμβάνοντας την 79η θέση με συνολική βαθμολογία 68%. 

Από τα brand στο χώρο των ταξιδιών, που αξιολογήθηκαν, η Jet2holidays έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία, με 80% και ήρθε στην 16η θέση, ο Thomas Cook κατατάχθηκε στην 56η θέση με 73%, ενώ η TUI κατέλαβε την 65η θέση με βαθμολογία εξυπηρέτησης πελατών 71%. 

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια