Συνεργασία Amadeus - Skyserv για καλύτερη επίγεια εξυπηρέτηση

09-07-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Για τις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Όπως και για τα πληρώματα της Formula 1, η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα είναι ιδιαίτερα σημαντικές, εξασφαλίζοντας ότι τα αεροπλάνα που εξυπηρετούν είναι έτοιμα το γρηγορότερο δυνατό. Η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο, μετρώντας περισσότερους από 32 εκατομμύρια ταξιδιώτες μέσα στο 2018, και ο τουρισμός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας.    

Για τους παραπάνω λόγους, η Skyserv, η κορυφαία ανεξάρτητη εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα, αποφάσισε να συνεργαστεί με την Amadeus για να εφαρμόσει το ευέλικτο και εξιδεικευμένο, για εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, σύστημα Altéa Departure Control System (DCS), για την παράλληλη διαχείριση επιβατών και πτήσεων.

Με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, που θα συμβάλλει στην καλύτερη κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών των πελατών της, η Skyserv θα είναι πλέον σε θέση να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τις λειτουργίες της. Για παράδειγμα, οι ειδικοί  κανονισμοί και διαδικασίες καθεμίας από τις 150 αεροπορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, θα είναι άμεσα διαθέσιμες στο προσωπικό της εταιρείας μέσω γραφικών υπενθυμίσεων, εξυπηρετώντας τους επιβάτες μέσα από μια και μόνο λύση. Για τις αεροπορικές εταιρείες αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον έσοδα από ancillary services και πιο ολοκληρωμένο brand experience, καθώς οι πολιτικές της κάθε εταιρείας για τις επιπλέον αποσκευές, την αναβάθμιση θέσης και τις ακυρώσεις διατίθενται πλέον στο προσωπικό και προσφέρονται ως μέρος της συνολικής ταξιδιωτικής εμπειρίας.

Με την εφαρμογή της λύσης, η Skyserv μπορεί πλέον να διαχειρίζεται τις load control λειτουργίες  από ένα κεντρικό σημείο και όχι από 37 διαφορετικά αεροδρόμια, όπως γινόταν μέχρι πρότινος. Γεγονός που οδηγεί σε μείωση του κόστους και αύξηση της αποτελεσματικότητας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερη εμπειρία για τους ταξιδιώτες.

Επιπλέον, η Skyserv επωφελείται από μία γκάμα καινοτομιών που διαθέτει η πλατφόρμα, όπως η πραγματοποίηση check-in εκτός αεροδρομίου, οι οποίες ενσωματώνονται εύκολα χωρίς να  απαιτείται η εγκατάσταση άλλων αναβαθμίσεων στο λογισμικό της και κάνουν τη Skyserv έναν ακόμη πιο ευέλικτο πάροχο για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πελάτες τους.

Ο Αναστάσιος Σταυρακάκης, Information Technology and Telecommunication Manager της Skyserv δήλωσε: «Η αξιοπιστία, η αποτελεσματικότητα και η ακρίβεια βρίσκονταν πάντοτε στον πυρήνα των λειτουργιών μας. Αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες, είμαστε σε θέση να συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και επιβάτες. Η Amadeus μοιραζεται το όραμα μας και τα συστήματά της αποτελούν μια μακροπρόθεσμη επιλογή που αυξάνει σημαντικά την αξία που προσφέρουμε στις αεροπορικές εταιρείες.»

Ο Yannick Beunardeau, Vice President, Airport IT, EMEA της Amadeus σχολίασε: «Το προϋπάρχον σύστημα DCS της Skyserv ήταν σχεδόν παρωχημένο και αυτό σήμαινε ότι οι ομάδες μας έπρεπε να συνεργαστούν στενά για να πραγματοποιήσουν σωστά τη μετάβαση στο νέο σύστημα. Είμαστε ικανοποιημένοι για τη συνεργασία μας με την κορυφαία εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και μοιραζόμαστε τη πεποίθηση της Skyserv ότι η τεχνολογία μπορεί να φέρει κοντά όλα τα συνεργαζόμενα μέρη σε ένα αεροδρόμιο, πάντα με γνώμονα τα περισσότερα οφέλη για τον ταξιδιώτη.»

Η μετάβαση στο καινούργιο σύστημα περιλάμβανε 150 αεροπορικές εταιρείες και 37 διαφορετικά αεροδρόμια και ολοκληρώθηκε μέσα σε ένα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα 3 μηνών, χωρίς καμία διακοπή των υπηρεσιών της Skyserv. Το σύστημα Amadeus Altéa Departure Control για εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης έχει υιοθετηθεί από περισσότερες από 125 εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης σε όλο τον κόσμο, ενώ μόνο για το 2018 εξυπηρέτησε σχεδόν 1,6 δισεκατομμύρια επιβάτες.

Η Skyserv Handling δραστηριοποιείτε σε 37 από τα 39 εμπορικά αεροδρόμια στην Ελλάδα, έχοντας ένα πολύ δυνατό χαρτοφυλάκιο 200 πελάτων και συνεργατών. Προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες Passenger και Ramp Handling, Executive Aviation Handling, Business Lounge, Cargo Warehouse, Airport Ticket Sales office, αλλά και πολύ περισσότερα σε όλόκληρο το δίκτυο των αεροδρομίων.

Για το 2018, η Skyserv  εξυπηρέτησε συνολικά 82.500 πτήσεις και 12.2 εκατομμύρια επιβάτες. Η Skyserv έχει μια ευρεία πελατειακή βάση, που εκτείνεται από αεροπορικές εταιρεία, μεγάλα πρακτορεία, μέλη και συνεργάτες από τρεις αεροπορικές συμμαχίες (Star Alliance, Sky Team, One World), low cost εταιρείες, παρόχους υπηρεσιών Executive Aviation, πολεμικά αεροσκάφη και Εμπορευματικές μεταφορές .

διαβάστε ακόμα

Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες