Οι αεροπορικές εταιρείες ανέδειξαν ξανά το αεροδρόμιο της Αθήνας στην πρώτη θέση

10-04-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Για άλλη μια φορά, στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES Europe 2019» που πραγματοποιήθηκε στο Ανόβερο, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών την πρώτη θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των +20 εκ. επιβατών, ξεπερνώντας ανταγωνισμό αεροδρομίων από το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Ρωσία.  

Τα βραβεία Routes είναι μοναδικά στο είδος τους, καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια των Βρυξελλών (το οποίο πήρε το δεύτερο βραβείο), της Κοπεγχάγης, του Μονάχου, του Όσλο (Gardermoen) και της Μόσχας (Vnukovo). 

Η φετινή υποψηφιότητα της Αθήνας απέσπασε το εγκώμιο των αεροπορικών εταιρειών – κριτών, εστιάζοντας ειδικά στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκ επιβάτες. Παράλληλα, ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια τη χρονιά που πέρασε και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια. Επιπλέον, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια. Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε «καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες Βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές».

«Η σπουδαία πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας δίνει πάρα πολύ μεγάλη ικανοποίηση! Κυρίως, γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών που αφενός αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα της ομάδας μας,  αρχικά ως προς τις ενέργειές μας που έγιναν για την προσέλκυσή τους στο αεροδρόμιο της Αθήνας, και αφετέρου, για τις δράσεις που γίνονται διαρκώς ώστε η παρουσία τους να αναπτύσσεται συνεχώς και με επιτυχία», δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών. «Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου στην ομάδα αεροπορικού μάρκετινγκ, γιατί με τη δική τους δέσμευση, αφοσίωση και επαγγελματισμό, φτάσαμε στη σημαντική αυτή και δίκαιη διάκριση. Μια πραγματικά ομαδική προσπάθεια.»

διαβάστε ακόμα

Κρήτη | Φιλοξενία τουριστικών πρακτόρων από τη Ν. Αφρική και πανεπιστημιακού/αρθρογράφου ΑμεΑ
Επικυρώθηκε ο πίνακας επιτυχόντων στο πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού στο Α.Π.Θ.
Booking.com | Όλες οι νέες τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια το 2024: Α.Ι., νταντάδες στις διακοπές και οι νέοι jet setters
Τα 4 ξενοδοχειακά deals στο α΄ 4μηνο του 2024
ΣΥΡΙΖΑ | Κίνδυνος απώλειας γαλάζιων σημαιών από τις ελληνικές παραλίες
KAYAK: Το Ηράκλειο Κρήτης στους 10 πιο περιζήτητους προορισμούς των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2024
Δεύτερο Elia Lesvos Confest "Ελαιόλαδο και Υγεία" - φιλοξενείται σε ελαιοτριβείο της οικογένειας Ελύτη
Transavia France: Νέα χειμερινή σύνδεση Τουλούζη – Ντουμπάι - Αθήνα
Βενετία | Το τέλος εισόδου απέφερε στο Δήμο έσοδα 7 μηνών μέσα σε 8 ημέρες!
Τζουμέρκα | Πώς ο «Μύλος Κλίφκης» θα μετατραπεί σε χώρο εστίασης, αναψυχής και εναλλακτικού τουρισμού