Δύο οι επικρατέστεροι "μνηστήρες" για τη διάσωση της Germania

27-02-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Πολλές προσφορές έχουν υποβληθεί για τη διάσωση του γερμανού αερομεταφορέα Germania, με ελάχιστους όμως επενδυτές να προσφέρουν πραγματική λύση για το σύνολο των επιχειρήσεων του αερομεταφορέα.

Σύμφωνα με τη διαχείριση πτώχευσης της εταιρίας, 3 επενδυτές ενδιαφέρονται να αναλάβουν τη διάσωση ολόκληρου του αερομεταφορέα, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αποτελείται και από ένα μεγάλο μέρος του δικτύου πτήσεων της Germania Fluggesellschaft. Δύο εξ αυτών έχουν υποβάλει πρόταση.

Άλλοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να αναλάβουν τη συντήρηση και/ ή τις υπηρεσίες χωρίς τις πτητικές επιχειρήσεις. Η διαχείριση της διαδικασίας πτώχευσης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις και με τα 2 είδη ενδιαφερόμενων επενδυτών. 

Οι υποψήφιοι επενδυτές είναι σχεδόν στο σύνολό τους στρατηγικοί επενδυτές, δηλαδή εταιρίες της ίδιας βιομηχανίας.

Η διαχείριση στοχεύει σε μια μεταβατική αναδιοργάνωση του αερομεταφορέα κατά την οποία οι επιχειρήσεις ή μέρη τους θα πωληθούν και θα μεταφερθούν σε νέα εταιρία απαλλαγμένη από σενάρια πτώχευσης.

Εάν γίνει μεταφορά του πτητικού σκέλους επιχειρήσεων, οι πτήσεις θα ξεκινήσουν εκ νέου και άμεσα από το νέο επενδυτή και θα συνεχισθούν από τη νέα εταιρία.

Εν τω μεταξύ, η μητρική Germania Beteiligungsgesellschaft και η θυγατρική Germania Reisen, η οποία οργανώνει ταξίδια για λογαριασμό του Vtours, έχουν επίσης καταθέσει αίτημα πτώχευσης.

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων