Turkish Airlines: Ταινία μικρού μήκους του Ridley Scott για την Κωνσταντινούπολη

06-02-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Ridley Scott συνεργάστηκε με την Turkish Airlines για να σκηνοθετήσει μια κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους που έλαβε χώρα στην Κωνσταντινούπολη, οπού συναντώνται η Ανατολή με τη Δύση. Το “THE JOURNEY”, η ιστορία μιας περιήγησης σε όλα τα εικονικά ορόσημα της πόλης παρουσιάστηκε στο Super Bowl LIII στις 3 Φεβρουαρίου, αποδίδοντας φόρο τιμής στην παλαιά πόλη της Κωνσταντινούπολης, τον κόμβο της αεροπορικής εταιρείας για 85 χρόνια, που καλύπτει τις ηπείρους της Ευρώπης και της Ασίας. Η διαφημιστική ταινία διάρκειας 30 δευτερολέπτων παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος στο παγκόσμιο ημερολόγιο μεταξύ μιας σειράς από τα πιο αναγνωρίσιμα brands του κόσμου, ενώ η κινηματογραφική ταινία μικρού μηκους διάρκειας έξι λεπτών προβλήθηκε ταυτόχρονα μέσω του καναλιού Youtube της Turkish Airlines. 

Η Turkish Airlines, ως το πρώτο Τούρκικο εμπορικό σήμα που διαφημίζεται στο Super Bowl, ψυχαγωγεί το κοινό της με τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημιστικές ταινίες της από το 2016. Η Turkish Airlines ξεκίνησε με την καμπάνια ‘Batman v Superman” με πρωταγωνιστικό ρόλο εκείνον του Ben Affleck το 2016, την συνέχισε με την καμπάνια “Widen your World” στην οποία ο Morgan Freeman προσκάλεσε το παγκόσμιο ακροατήριο να διευρύνει τον κόσμο του το 2017, και πέρυσι λάνσαρε την καμπάνια “Five Senses” με την οποία ο Dr. Oz διερεύνησε τα θαύματα του κόσμου μέσω των πέντε αισθήσεων ενώ επισκέπτονταν μερικά από τα πιο μοναδικά μέρη σε όλο τον πλανήτη στα οποία πετούσε η Turkish Airlines το 2018.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, κ. Iker Ayci, δήλωσε: “Όταν οι θεατές συντονίστηκαν στο Super Bowl την Κυριακή, μεταφέρθηκαν σε μια εκπληκτική απεικόνιση της Κωνσταντινούπολης σε αυτή τη συναρπαστική ταινία του Ridley Scott. Καλούμε τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να έρθουν μαζί μας στο ταξίδι μας και να βιώσουν την πραγματική τουρκική φιλοξενία στο ολοκαίνουριο σπίτι μας, το Istanbul Airport”. 

Ο Σκηνοθέτης και Παραγωγός Ridley Scott δήλωσε: “Η Κωνσταντινούπολη είναι μια πόλη που σε εμπνέει να χτίσεις μια ιστορία γύρω απο την όμορφη τοπογραφία της που περιβάλλεται από νερό. Η πόλη είναι ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία που συγκεντρώνει τους βασικούς χαρακτήρες με συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως έκανε η Κωνσταντινούπολη για γενιές. 

Ο Scott σκηνοθέτησε την πρώτη του διαφημιστική ταινία στα 15 χρόνια, και η RSA Films το παρήγαγε για να σηματοδοτήσει το άνοιγμα του Istanbul Airport, του νέου σπιτιού της Turkish Airlines. Το “THE JOURNEY” προβάλλει την Κωνσταντινούπολη ως το κέντρο της Turkish Airlines και το νέο κέντρο αεροπορίας για τους ταξιδιωτες σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο θα αποτελέσει τον μεγαλύτερο κέντρο αερομεταφοράς στον κόσμο με ετήσια χωρητικότητα 200 εκατομμυρίων επιβατών. Πετώντας σε περισσότερες χώρες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, η Turkish Airlines συνδέει σήμερα 306 προορισμούς σε 124 χώρες, ένα δίκτυο το οποίο θα επεκτείνεται καθώς μετακινεί το κέντρο της από το σημερινό αεροδρόμιο Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης, στο νέο Istanbul Airport.     

Η Sylvia Hoeks, γνωστή για το ρόλο της στο Blade Runner 2049, παίζει τον βασικό ρόλο ανάμεσα στα κύρια αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης, όπως το Çırağan Palace, το Basilica Cistern, η Ortaköy Square and το Istanbul Airport. Το Istanbul Airport φιλοξένησε τα γυρίσματα με ένα cast 250 ατόμων ενώ στην ταινία συνολικά πρωταγωνιστούσαν 500 ηθοποιοί. Οι σκηνές στο αεροδρόμιο απεικονίζουν το πλήρωμα καμπίνας της Turkish Airlines με τις νέες στολές καθώς και τις καινοτομίες στον σχεδιασμό της καμπίνας.  

Ο Βρετανός σκηνοθέτης, γνωστός για τις αξέχαστες κλασσικές ταινίες, όπως το Alien (1979), Brade Runner (1982), Thelma and Louise (1991) και Gladiator (2000), όπως και για το πρόσφατο έργο The Martian (2015),  έχει τεράστια επιτυχία τόσο στη μεγάλη οθόνη όσο και στη σκηνοθεσία διαφημίσεων. Ο τέσσερις φορές υποψήφιος για Όσκαρ έχει σκηνοθετήσει κατά προσέγγιση 2700 διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν για τα μεγαλύτερα εμπορικά brands του κόσμου. 

Δημιουργήθηκαν τέσσερις διαφορετικές εκδοχές και μια κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους διάρκειας έξι λεπτών, καθώς και ένα ειδικό παρασκήνιο που περιγράφει λεπτομερώς όλη την εμπειρία συμπεριλαμβανομένων των συνεντεύξεων με τον σκηνοθέτη και το cast. Οι προηγούμενες υψηλού προφίλ συνεργασίες της Turkish Airlines περιλαμβάνουν αστέρες του αθλητισμού, όπως τον Lionel Messi και τον Kobe Bryant, ηθοποιούς όπως τον Morgan Freeman και τον Kevin Costner, και τους “THE JOURNEY” αστέρες ηθοποιούς Sylvia Hoeks και Aure Atika.

Η νέα εμπορική ταινία της Turkish Airlines, “THE JOURNEY” είναι η ακόλουθη...

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google