Πώς επηρεάζεται η Ελλάδα από την πτώχευση της Germania

05-02-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη που επηρεάζονται περισσότερο από την πτώχευση της Germania ανήκει η Ελλάδα, καθώς και η Ισπανία και η Τουρκία.

Ήδη, σήμερα, ακυρώθηκαν οι 4 πρώτες πτήσεις αναχώρησης και επιστροφής προς Funchal (Μαδέρα/ Πορτογαλία) και Αττάλεια (Τουρκία). Η εταιρία ανακοίνωσε την πτώχευσή της στη 1.45 τα ξημερώματα.

Το Μάρτιο του 2018, κατά την παρουσίαση του προγράμματός της για την Ελλάδα σε τουριστικούς πράκτορες και φορείς της ταξιδιωτικής και τουριστικής αγοράς, η εταιρία είχε ανακοινώσει 3 πτήσεις από την Αθήνα (Νυρεμβέργη, Βρέμη, Δρέσδη), 4 από τη Θεσσαλονίκη (Δρέσδη, Νυρεμβέργη, Ερφούρτη, Όσναμπρυκ) καθώς και πολλές πτήσεις εποχιακού χαρακτήρα με αρκετές συχνότητες από πολλές πόλεις της Γερμανίας για πολλά Ελληνικά νησιά (Ηράκλειο, Ρόδος, Κως, Κέρκυρα, Μυτιλήνη, Σάμος, Κάρπαθος, Σαντορίνη, Ζάκυνθος).

Ο όμιλος της Lufthansa, ιδιαίτερα η Eurowings, και η Condor προσφέρουν μειωμένες τιμές εισιτηρίων στους επιβάτες της Germania που επηρεάστηκαν από την παύση της λειτουργίας της, ιδιαίτερα όσους είχαν προβεί σε απευθείας κράτηση από τον αερομεταφορέα, εκτός πακέτου διακοπών. 

Οι επιβάτες που έχουν καθηλωθεί στο εξωτερικό μπορούν να πετάξουν με πτήση επιστροφής της Eurowings μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου στη μισή τιμή. Το ίδιο και με την Tuifly και την Condor.

Επιπλέον, μετά την κατάρρευση της εταιρίας, το αεροδρόμιο της Νιρεμβέργης επιχειρεί να καλύψει το κενό των πτήσεων με άλλους αερομεταφορείς, καθώς, όπως εκτιμά η διοίκηση του αεροδρομίου η πτώχευση αυτή συνεπάγεται ποιοτικό κόστος για τη Νιρεμβέργη και ολόκληρη τη βιομηχανία. Η Germania αποτελούσε πιο πρόσφατα το μεγαλύτερο αερομεταφορέα του αεροδρομίου στο τουριστικό σκέλος πτήσεων. Προς το παρόν επηρεάζονται 17 αναχωρήσεις την εβδομάδα. Η Germania προσέφερε ένα ελκυστικό δίκτυο δρομολογίων από τα Κανάρια μέχρι την Ελλάδα και το Ισραήλ.

Τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε ο αερομεταφορέας έγιναν γνωστά στις αρχές Ιανουαρίου, ωστόσο οι πτήσεις συνεχίσθηκαν σύμφωνα με τον προγραμματισμό. Παράλληλα, η εταιρία βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για χρηματοδότηση. 

Λίγο αργότερα, αποκαλύφθηκε οτι υπήρχαν καθυστερήσεις πληρωμών στους εργαζομένους.

Η εταιρία αποδίδει την οικονομική ασφυξία στις μεγάλες αυξήσεις της τιμής καυσίμων και στον «εξαιρετικά υψηλό αριθμό τεχνικών υπηρεσιών στο στόλο της».

Τη Δευτέρα έγινε γνωστό οτι επενδυτές από τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία ενδιαφέρονταν για τη διάσωση του αερομεταφορέα όμως αυτό δεν κατέστη εφικτό.

Οι τριγμοί στο χώρο των αερομεταφορών στη Γερμανία είχαν κάνει την εμφάνισή τους από το 2017, με την κατάρρευση της Air Berlin, και στη συνέχεια της Small Planet Airlines (2018).

Η Germania ιδρύθηκε από τον Hinrich Bischoff και έχει ιστορία άνω των 30 ετών. Ιδρύθηκε το 1986 και από το 2009 η έδρα της βρίσκεται στο Βερολίνο. Στις πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων η εταιρία είχε μεταφέρει πάνω από 4 εκατ. επιβάτες σε πάνω από 60 προορισμούς της Ευρώπης, της Β. Αφρικής και της Μ. Ανατολής μέχρι το 2018. Μαζί με τις Swiss Germania Flugbetrieb AG και Bulgarian Eagle, η Germania είχε 37 αεροσκάφη.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»