ΙΑΤΑ: Tι ζητούν οι ταξιδιώτες στις πτήσεις

03-10-18 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Nέες τεχνολογίες που προσφέρουν μεγαλύτερο έλεγχο και πληροφόρηση στα ταξίδια επιθυμούν οι ταξιδιώτες από τις αερομεταφορές, όπως αποκαλύπτει έκθεση της παγκόσμιας ένωσης αερομεταφορών, ΙΑΤΑ.

Οπως έδειξε η ανάλυση των απαντήσεων 10.408 ταξιδιωτών από 145 χώρες, οι επιβάτες επιθυμούν...

-Πληροφόρηση για τα ταξίδια σε πραγματικό χρόνο στις προσωπικές τους συσκευές

-Βιομετρική αναγνώριση στοιχείων για διευκόλυνση των ταξιδίων

-Αυτοματοποίηση περισσότερων διαδικασιών στα αεροδρόμια

-Χρόνο αναμονής κάτω των 10 λεπτών στον έλεγχο ασφαλείας/ μεταναστών

-Εντοπισμό αποσκευών καθόλη τη διάρκεια της μεταφοράς τους

-Ανθρώπινη παρέμβαση σε περιπτώσεις προβλήματος

-Πληροφόρηση ταξιδίου σε πραγματικό χρόνο

Μετά την κράτηση του εισιτηρίου, οι επιβάτες επιθυμούν περισσότερο πληροφόρηση για την κατάσταση της πτήσης (82%), ενημερώσεις για τις αποσκευές (49%) και ειδοποιήσεις για το χρόνο αναμονής στα σημεία ελέγχου ασφαλείας και μεταναστών (46%).

Ο πιο δημοφιλής τρόπος ειδοποίησης για τις αποσκευές και για άλλα στοιχεία του ταξιδίου ήταν μέσω κινητού, με sms ή με εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα (το προτιμά το 73% των επιβατών). Από το 2016 ο αριθμός των επιβατών που επιθυμούν τέτοιες ειδοποιήσεις έχει αυξηθεί κατά 10%.

Επίσης, το 65% των επιβατών προτίθενται να κοινοποιούν προσωπικά τους δεδομένα για επίσπευση των ελέγχων ασφαλείας και το 45% να αντικαταστήσουν τα διαβατήριά τους με βιομετρικά στοιχεία ταυτοποίησης.

Σύμφωνα με την ΙΑΤΑ, το πρότζεκτ της με τίτλο One ID προβλέπει την χρήση ενός και μόνο βιομετρικού στοιχείου, όμως εκφράζονται ανησυχίες για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Ωστόσο, η ανθρώπινη παρέμβαση παραμένει βασικό στοιχείο για ορισμένες διαδικασίες. Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας, άνω των 65 ετών, προτιμούν περισσότερο το παραδοσιακό τσεκ ιν (25%) και τις διαδικασίες παράδοσης αποσκευών (42%). Όταν υπάρχουν προβλήματα, το 40% του συνόλου των ταξιδιωτών επιθυμούν επίλυση μέσω τηλεφώνου και το 37% δια ζώσης.

Το 43% των επιβατών προτιμά κράτηση μέσω τουριστικού γραφείου, εταιρίας διαχείρισης ταξιδίων ή τμήματος ταξιδίων ενός οργανισμού.

διαβάστε ακόμα

Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων