+269% οι αποζημιώσεις σε επιβάτες αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα φέτος

19-09-18 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

To καλοκαίρι ήταν περίοδος-ρεκόρ για τις πτήσεις από και προς Ελλάδα, αλλά και για τις αποζημιώσεις σε επιβάτες αεροπορικών εταιρειών.  

Στο διάστημα 1ης Ιουνίου με 1η Σεπτεμβρίου οι αποζημιώσεις που επιδικάστηκαν σε επιβάτες που ταξίδεψαν από και προς ελληνικά αεροδρόμια έφθασαν τα €37.182.300. Την ίδια περίοδο του 2017, το ποσό αυτό ανερχόταν στα €10.087.200 δηλαδή σημειώθηκε μια τεράστια αύξηση κατά 269%. Στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πραγματοποιήθηκαν φέτος από την Ελλάδα 66.300 πτήσεις εκ των οποίων το 67.3% ήταν στην ώρα τους όσον αφορά στους χρόνους άφιξης και αναχώρησης. 

Οι αναλυτές της AirHelp εντόπισαν ποιες είναι οι πέντε αεροπορικές εταιρίες που για τη συγκεκριμένη καλοκαιρινή περίοδο, πρέπει να επιστρέψουν τα υψηλότερα ποσά σε αποζημιώσεις επιβατών. Η AirHelp ωστόσο τονίζει ότι τα ποσά αυτά αφορούν στο σύνολο των αποζημιώσεων,  συμπεριλαμβανομένων και των ποσών που έχουν ήδη επιστραφεί στους επηρεασμένους επιβάτες. Πρώτη σε αποζημιώσεις είναι η Ryanair, με €5.100.000 Δεύτερη αεροπορική εταιρία είναι η TUIfly, με συνολικό οφειλόμενο ποσό αποζημιώσεων €2.620.000 και τρίτη η Easyjet με €2.470.000. Στη τέταρτη θέση ακολουθεί η Ellinar SA με το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων να ανέρχεται στο €1.972.850 και πέμπτη η Vueling Airlines με €1.720.300. 

Επιπλέον, και σύμφωνα πάντα με στοιχεία της AirHelp, για το καλοκαίρι του 2018, η ημέρα με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση ήταν η 25η του Αυγούστου, με συνολικό αριθμό πτήσεων 1.200 εκ των οποίων οι 240 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών. 

Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν και αναφορικά με τις πιο προβληματικές πτήσεις για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι εγχώριες πτήσεις ήταν οι περισσότερες σε αριθμό, ακολουθούμενες από πτήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο και πιο συγκεκριμένα προς τα αεροδρόμια του Gatwick και του Manchester, και τέλος οι πτήσεις προς τα αεροδρόμια του Duesseldorf και του Μονάχου στη Γερμανία. Από τις παραπάνω τρείς κατηγορίες πτήσεων με τις μεγαλύτερες χρονικές καθυστερήσεις, πρώτες είναι οι πτήσεις εντός Ελλάδος: από τις 12.300 οι 3.000 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών. 

Τέλος, κατά τα στοιχεία της AirΗelp για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, οι λιγότερο προβληματικές ώρες πτήσης ήταν από τις 6 το πρωί έως και τις 12 το μεσημέρι, ενώ οι ώρες με τις περισσότερες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων ήταν από τη 1 το μεσημέρι έως και τις 4 το απόγευμα. Η Τρίτη αποδείχθηκε η πιο κατάλληλη μέρα να ταξιδεύει κάποιος για το προορισμό των διακοπών του, με την Τετάρτη να έρχεται 2η στη σειρά. 

Η AirHelp είναι η κορυφαία εταιρία αποζημίωσης καθυστερήσεων στον κόσμο, βοηθώντας τους επιβάτες να ζητήσουν αποζημίωση μετά από καθυστέρηση, ακύρωση ή άρνηση επιβίβασης. Από την έναρξη λειτουργίας της το 2013, η AirHelp έχει βοηθήσει περισσότερους από επτά εκατομμύρια ανθρώπους να διεκπεραιώσουν διεκδικήσεις αποζημίωσης από αεροπορικές εταιρείες αξίας σχεδόν 800 εκατομμυρίων ευρώ σε συνολική αποζημίωση. Η AirHelp έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο, είναι παρούσα σε 30 χώρες, προσφέρει υποστήριξη σε 16 γλώσσες και απασχολεί περισσότερους από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια