Η EasyJet λανσάρει πανευρωπαϊκή καμπάνια 12 εκατ. ευρώ με σκοπό, όπως αναφέρει, να επαναφέρει τη μαγεία του αεροπορικού ταξιδιού και να εμπνεύσει τη φαντασία των θεατών καθώς ονειρεύονται το επόμενο ταξίδι τους.
Η τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία θα προβληθεί στο Ην. Βασίλειο κατά τη διάρκεια του Gogglebox στο Channel 4, παρουσιάζει ένα αεροσκάφος εν ώρα πτήσης επάνω από τα σύννεφα, και στη συνέχεια μεταφέρει τους τηλεθεατές στη φαντασία ενός επιβάτη της πτήσης.
Το αεροσκάφος έχει γυναίκα κυβερνήτη, την Diana Gomes da Silva, και η διαφήμιση ολοκληρώνεται με τη δύση του ηλίου επάνω από τον ευρωπαϊκό ορίζοντα, ζητώντας από τους τηλεθεατές να φανταστούν «που μπορούμε να σας ταξιδέψουμε».
Η τηλεοπτική διαφήμιση θα συνοδευθεί από προβολή διαφημιστικού υλικού σε έντυπα μέσα, στο σινεμά, στα social media και σε αφίσες σε εξωτερικούς χώρους.
Η διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρίας, Lis Blair, δήλωσε ότι η νέα καμπάνια θέτει την easyJet σε ένα πιο συναισθηματικό επίπεδο στο μυαλό των καταναλωτών καθώς συνεχίσει να αναπτύσσει τη δυναμική της στην Ευρώπη, χρησιμοποιώντας εντυπωσιακές εικόνες που θα εμπνεύσουν τους πελάτες της.