Η Ryanair δίνει σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει η Νο.1 αεροπορική εταιρεία και όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών καθώς:
– 87% από τις 54,000 πτήσεις του Ιανουαρίου αφίχθηκαν με ακρίβεια (αύξηση 1%)
– Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
– Μόνο ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες.
– Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε: “Η Ryanair μετέφερε 9.3 εκατομμύρια επιβάτες τον Ιανουάριο, με το 87% των πάνω από 54,000 πτήσεων να φτάνει στην ώρα του, με αύξηση 1% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο 2017. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”
Ιανουάριος 2017 2018
Ακρίβεια πτήσεων 86% 87%*
Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες 2.15 3.03
Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επίβάτες 0.67 0.39
Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες 99% 99%