Με ακρίβεια αφίχθηκαν το 79% των συνολικά 52.000 πτήσεων της Ryanair το Δεκέμβριο, ποσοστό χαμηλότερο κατά 5% σε σχέση με πέρυσι εξαιτίας των εκτεταμμένων χιονοπτώσεων, οδηγώντας σε άρση της λειτουργίας αεροδρομίων τη 10η, 11η και 27η του Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με στοιχεία από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που δημοσιοποίησε η εταιρία, διατυπώθηκαν μόνο 3 παράπονα για κάθε 1.000 επιβάτες και λιγότερο από ένα σχετικά με αποσκευές ανά 3.000 επιβάτες. Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Δεκέμβριος 2016 2017
Ακρίβεια πτήσεων 84% 79%*
Παράπονα ανά 1,000 επιβάτες 1.38 3.15
Παράπονα αποσκευών ανα 1,000 επίβάτες 0.66 0.28
Παράπονα που απαντήθηκαν σε λιγότερο από 7 ημέρες 99% 99%
* 82% εξαιρουμένων των 3 ημέρων με εκτεταμένη χιονόπτωση (10η, 11η & 27η Δεκεμβρίου).