Mε πειθαρχική διαδικασία και αύξηση των ωρών εργασίας τους απειλούνται τα πληρώματα της Ryanair που δεν αυξάνουν τις πωλήσεις αρωμάτων και άλλων προϊόντων, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον βρετανικό τύπο. Αντίθετα, στις περιπτώσεις που οι πωλήσεις τους αυξάνονται, έχει δοθεί υπόσχεση για bonus.
Ο αερομεταφορέας έχει αρνηθεί ότι πιέζει το προσωπικό να προβαίνει σε στοχευμένες πωλήσεις ωστόσο οι συνεργαζόμενες εταιρίες εκπαίδευσης προσωπικού απέστειλαν επιστολές στους εργαζομένους της προειδοποιώντας τους για συνέπειες σε περίπτωση που οι πωλήσεις τους ανά πτήση «πέσουν κάτω από το budget».
Στις επιστολές γίνεται αναφορά σε 10 προϊόντα, όπως ποτά, γλυκίσματα και κοσμήματα, αναφέροντας για κάθε μέλος πληρώματος, το ποσοστό πτήσεων στις οποίες δεν είχε κάνει αρκετές πωλήσεις.
Το πλήρωμα καμπίνας δέχεται επίσης κριτική για το ότι συχνά αποτυγχάνει να κάνει πωλήσεις προϊόντων άνω των 50 ευρώ, αναγράφοντας συγκεκριμένο στόχο πωλήσεων.
Οι επιδόσεις αυτές δεν είναι αποδεκτές και είναι ξεκάθαρο ότι απλώς δεν κάνετε το καθήκον σας εν ώρα πτήσης, αναφέρουν οι επιστολές προς τους εργαζομένους, πληροφορώντας τους ότι οι πωλήσεις τους καταγράφονται και ότι εάν δεν αυξηθούν θα υποβληθούν σε πειθαρχικές διαδικασίες.
Το επιχειρησιακό εγχειρίδιο της Ryanair ωστόσο για τα πληρώματα καμπίνας αναφέρει ότι αρμοδιότητά τους είναι πρωτίστως η ασφάλεια των επιβατών.
Οι πωλήσεις προϊόντων αποτελούν μεγάλο κομμάτι των εσόδων της Ryanair τα οποία το 2016 ανήλθαν σε 1,5 δισ. λίρες, δηλαδή αποτέλεσαν το 27% του συνόλου των εσόδων της.