Αυλαία για την Air Berlin

28-10-17 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Τέλος εποχής για την Air Berlin. Mε την πτήση ΑΒ6210 Μόναχο-Βερολίνο έπεσαν το βράδυ οι τίτλοι τέλους για την δεύτερη σε μέγεθος γερμανική αεροπορική εταιρία. Αβεβαιότητα για χιλιάδες εργαζομένους. Διαβάστε το ρεπορτάζ της DW

Μετά από σχεδόν 40 χρόνια αδιάκοπης λειτουργίας προσγειώθηκε χθες το βράδυ στο Βερολίνο η τελευταία πτήση της Air Berlin, που μέχρι πριν λίγες εβδομάδες ήταν, μετά την Lufthansa, η δεύτερη σε μέγεθος γερμανική αεροπορική εταιρία. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα εργαζόμενοι της χρεοκοπημένης εταιρίας υποδέχθηκαν με παρατεταμένα χειροκροτήματα την τελευταία πτήση από το Μόναχο, η οποία πριν προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Τέγκελ έλαβε ειδική άδεια για μερικούς τιμητικούς γύρους πάνω από το Βερολίνο. Εμφανώς συγκινημένη η αεροσυνοδός και μέλος του συνδικάτου Ver.di Κριστίνε Μπέλε δήλωσε: «Είμαι μια μαύρη μέρα για τους εργαζόμενους στην Air Berlin. Η τελευταία πτήση δεν σημαίνει για μας μόνο ότι χάνουμε την δουλειά μας, αλλά ότι αποχαιρετούμε μια εταιρία και τους συναδέλφους, οι οποίοι ήταν για μας σαν οικογένεια. Είναι οι άνθρωποι, οι εργαζόμενοι που έφθασαν την Air Berlin εκεί που βρίσκονταν και τώρα πολλοί από αυτούς αντιμετωπίζουν ένα αβέβαιο μέλλον». 

Στον «αέρα» χιλιάδες εργαζόμενοι

8.000 άνθρωποι εργάζονταν στην Air Berlin όταν κήρυξε πτώχευση τον περασμένο Αύγουστο με χρέη που έφθαναν τα 1,5 δις ευρώ. Κάποιοι θα συνεχίσουν να εργάζονται για την Lufthansa, η οποία εξαγόρασε πάνω από 80 αεροσκάφη της χρεοκοπημένης εταιρίας ή για την EasyJet που αναλαμβάνει συνολικά 25 αεροσκάφη της Air Berlin. Πολλοί εργαζόμενοι αναγκάζονται ωστόσο να αναζητήσουν δουλειά αλλού ή να αποταθούν στο ταμείο ανεργίας.

Ο πρώην πιλότος της Air Berlin Ντιρκ Σόμερφελντ κάνει λόγο για αδιαφορία απέναντι στους εργαζόμενους που επί τόσα χρόνια στήριξαν με κάθε τρόπο την Air Berlin: «Είναι λυπηρό ότι η Lufthansa, που αγόρασε τα περισσότερα αεροσκάφη της εταιρίας μας, δεν αναλαμβάνει ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους. Παρά τις διάφορες υποσχέσεις το ενδιαφέρον εστιάζεται μόνο στα αεροσκάφη, τα σλοτς, τα δρομολόγια και τον τεχνικό εξοπλισμό. Κανείς όμως δεν μιλά για τους εργαζόμενους. Πίσω από κάθε προϊόν υπάρχουν παντού και πάντα άνθρωποι».

διαβάστε ακόμα

Εγκαίνια για το Μουσείο Κρητικής Λαογραφίας της Οικογένειας Κοκοτού
Σαντορίνη | Περιορισμοί κυκλοφορίας λόγω του κινδύνου κατολισθήσεων τη θερινή περίοδο
Άμεσα ξεκινά το γραφείο του ΕΟΤ στη Μελβούρνη – Ικανοποίηση εκφράζει η Ελληνική Κοινότητα
Μαγιόρκα: Απαγόρευση αλκοόλ με «παραθυράκια»
Δήμος Βάρης - Βούλας- Βουλιαγμένης: 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
ΕΟΤ: 30.000 ευρώ για την υποστήριξη εκδηλώσεων σε Αθήνα και Χανιά
To Ζαγόρι στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO - Παρών στην εκδήλωση ο κ.Μητσοτάκης
Ελληνική Εταιρία Ψηφιακής Ιατρικής | Tιμητική διάκριση στην Όλγα Κεφαλογιάννη
Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων: Ζητείται Ειδικός Συνεργάτης με εμπειρία σε θέματα τουρισμού
Προβολή της Κρήτης στην Ολλανδία | φιλοξενία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του Corendon