Τουρισμός: Υπερβολικά χρονοβόρα η αναζήτηση πτήσης για τους Ευρωπαίους

27-10-17 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Ο χρόνος που δαπανούν οι ευρωπαίοι στην αναζήτηση πτήσεων, μέσα μια περίπλοκη διαδικασία εκτενούς αναζήτησης και επιλογών πτήσης, ξεπερνά τη διάρκεια των πτήσεων που τελικά πραγματοποιούν, εκτιμά ειδική έρευνα της Sabre που παρουσιάσθηκε κατά τη Σύνοδο Κορυφής της ΙΑΤΑ για τους επιβάτες στις αερομεταφορές.

Μεταξύ άλλων, η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 2.200 καταναλωτές από τη δυτική Ευρώπη (Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία), κατέληξε στα εξής συμπεράσματα:

-Το 43% των δυτικοευρωπαίων τείνουν να ταξιδεύουν σε προορισμούς με πιο θερμό κλίμα το χειμώνα, και δαπανούν 3,5 ώρες κατά μέσο όρο στις διαδικασίες αναζήτησης πτήσης και κράτησης.

-Κατά τον προγραμματισμό ταξιδίων από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη για χριστουγεννιάτικες αγορές, ένας στους 10 ταξιδιώτες δαπανά 7 ώρες αναζητώντας πτήση.

Παρατηρείται δηλαδή το παράδοξο της μεγάλης γκάμας επιλογών για τους επιβάτες από τη μία και της περίπλοκης διαδικασίας σύγκρισης πολλών διαφορετικών τιμών από την άλλη (ορισμένοι ταξιδιώτες επισκέπτονται έως και 38 ιστοσελίδες κατά μέσο όρο πριν προβούν σε κράτηση).

«Η αναβάθμιση των στατιστικών δεδομένων μπορεί να βοηθήσει τους αερομεταφορείς να περιορίσουν αυτή την περίπλοκη διαδικασία προσφέροντας στους ταξιδιώτες πολύ συγκεκριμένες επιλογές βάσει των ατομικών τους αναγκών. Αυτό το επίπεδο εξατομικευμένων υπηρεσιών είναι το ιερό δισκοπότηρο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας», επισημαίνει ο αντιπρόεδρος ΕΜΕΑ της Sabre, Roshan Mendis.

Άλλα συμπεράσματα της έρευνας είναι:

-Oι ηλικίες 25-34 δαπανούν μεγαλύτερο χρόνο στον εντοπισμό πτήσης (4 ώρες και 9 λεπτά)

-Οι άνω των 55 δαπανούν τον λιγότερο χρόνο (3 ώρες και 45 λεπτά)

-Οι Ιταλοί δαπανούν τον περισσότερο χρόνο (4 ώρες και 8 λεπτά), ιδιαίτερα οι γυναίκες ηλικίας 25-34 (6 ώρες περίπου).

-Οι Ισπανοί ερευνούν για 2 ώρες και 47 λεπτά μόνο.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι