Air Berlin: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες για την πτώχευσή της

16-08-17 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Μετά την κατάθεση αιτήματος για τη διαδικασία πτώχευσης από την Air Berlin σήμερα, η Χρύσα Πομόνη, ειδική στα θέματα δικαιωμάτων των επιβατών και υπεύθυνή της AirHelp στην Ελλάδα (www.airhelp.com/el), μας εξηγεί αναλυτικά τί θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες που έχουν πτήση με την συγκεκριμένη εταιρεία:

«Η Air Berlin επιβεβαίωσε αρχικά πως η λειτουργία πτήσεων θα συνεχιστεί κανονικά, πράγμα που σημαίνει πως σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε ακύρωση ή καθυστέρηση με την συγκεκριμένη εταιρεία, μπορείτε κανονικά να κάνετε αίτημα για αποζημίωση ύψους ως και 600 ευρώ, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΕ261/2004. Το κατά πόσο δικαιούστε αποζημίωση καθώς και το ύψος αυτής, εξαρτάται πάντα από τον χρόνο αναμονής σας στο αεροδρόμιο, την απόσταση που είχατε να διανύσετε  καθώς και τον λόγο που επικαλείται η εταιρεία για την καθυστέρηση/ακύρωση αυτή. Οι επιβάτες που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα, έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν αποζημίωσης ως και 3 χρόνια μετά την ημερομηνία πτήσης τους. Από την AirHelp, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε επιβάτες με την διαδικασία αιτήματος αποζημίωσης όταν το δικαιούνται – και όπου χρειαστεί αναλαμβάνουμε και τις νομικές διαδικασίες. 

«Σε περίπτωση που η υπόθεση προχώρηση και η Air Berlin διακόψει τις πτήσεις, τα εισιτήρια που θα έχουν αγοραστεί ως εκείνη την στιγμή δεν θα ισχύουν πια. Το αν θα προσφερθεί κάποια αποζημίωση σε μια τέτοια περίπτωση εξαρτάται από τον τύπο την κράτησης: 

Σε περίπτωση που η κράτηση έγινε απευθείας μέσω της Air Berlin, οι επιβάτες δεν θα έχουν την δυνατότητα λάβουν οποιαδήποτε αποζημίωση εξαιτίας της πτώχευσης της εταιρείας. 

Παρόλα αυτά, τα πράγματα είναι διαφορετικά σε περίπτωση που η κράτηση έχει γίνει μέσω ταξιδιωτικού γραφείου ή συνεργαζόμενης εταιρεία. Τα ταξιδιωτικά γραφεία ή οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες ίσως να έχουν την ευθύνη, κι αυτό εξαρτάται από την πολιτική που έχουν και κατά πόσο οι κρατήσεις τους γίνονται σε συνεργασία με ασφαλίστηκες ώστε να καλύπτονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Για παράδειγμα σε περίπτωση ολοκληρωμένου πακέτου διακοπών, η κάλυψη πρέπει να είναι εξασφαλισμένη. 

Μια άλλη περίπτωση αποζημίωσης είναι για τους επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση απευθείας μέσω της Air Berlin χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα για την πληρωμή των εισιτηρίων. Η πληρωμή μπορεί να διακοπεί πριν τα χρήματα καταλήξουν στην αεροπορική εταιρεία. Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα αποπληρωμής ποσού που χρεώθηκε μέσω πιστωτικής σε περίπτωση πτώχευσης μιας εταιρείας. Γι’ αυτό το λόγω θα σας συμβουλεύαμε να στείλετε τα στοιχεία και τις πληροφορίες της εν λόγω αγοράς, καθώς και του προβλήματος που αντιμετωπίζετε λόγω της χρεωκοπίας της εταιρείας.

Για επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε εδώ: https://www.airhelp.com/el/mathete-ta-dikaiwmata-sas/

Οι επιβάτες σε πτήσεις που βιώνουν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις, μπορούν να δουν εύκολα αν δικαιούνται αποζημίωση ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο, και να κάνουν ακόμη κι αίτημα αποζημίωσης μέσα σε λίγα λεπτά αν χρειάζεται, μέσω της εφαρμογής για το κινητό της AirHelp, είναι διαθέσιμη για iOS και Android.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: 

https://www.airhelp.com/el/kinhto-thlephwno/

 

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google