AirHelp: Olympic Air & Ελ. Βενιζέλος στους καλύτερους των παγκόσμιων αερομεταφορών

13-06-17 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσαν η Olympic Air και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην παγκόσμια AirHelp Score, την κατάταξη αεροπορικών εταιριών και την εναρκτήρια βαθμολογία αεροδρομίων που συνέταξε η AirHelp για την Άνοιξη του 2017, βάσει κριτηρίων που αφορούν την ποιότητα των υπηρεσιών στις αεροπορικές εταιρίες και τη γενική εικόνα που έχουν οι επιβάτες για τα αεροδρόμια.

Το AirHelp Score αξιολογεί τις αεροπορικές εταιρίες και αεροδρόμια σύμφωνα με την ποιότητα και την εξυπηρέτηση, τις έγκαιρες επιδόσεις, την επεξεργασία αιτημάτων και την απήχηση μέσω των κοινωνικών τους δικτύων.  Στο πλαίσιο της πρώτης αξιολόγησης των αεροδρομίων, η AirHelp βαθμολόγησε 76 αεροδρόμια παγκοσμίως για τρεις μήνες, μελετώντας την ποιότητα και εξυπηρέτηση, την τυπικότητα και την ανάλυση πάνω από 130,000 tweets ως προς το συναίσθημα που εκπέμπουν.

Έτσι, στην πέμπτη αξιολόγηση αερομετοφορέων AirHelp Score από τότε που η εταιρεία ξεκίνησε τις αξιολογήσεις το 2015, η ελληνική Olympic Air είναι στην θέση 39 με βαθμό 7.46 στα 10. Κατώτερα στην κατάταξη βρίσκονται η Γερμανική Air Berlin και η Ισπανική IBERIA, καθώς και η Altalia. Επίσης η Olympic Air κατέχει και το πιο συχνό δρομολόγιο που εκτελείται ανά την Ελλάδα, το οποίο είναι Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το ίδιο δρομολόγιο είναι στην θέση νούμερο 61 παγκοσμίως.

Επίσης, το Ελ. Βενιζέλος (ΑΤΗ), το κυριότερο αεροδρόμιο της χώρας, βρίσκεται στην θέση #27 πράγμα που σημαίνει ότι βαθμολογείται καλύτερα από το Charles de Gaulle του Παρισιού και επίσης από το αεροδρόμιο του Μιλάνου #30. Σημειώνει μάλιστα από τις καλύτερες επιδόσεις, με βαθμό 9.1, στην ακρίβεια χρόνου στις απογειώσεις και αφίξεις. Γενικά είναι μια συνολική επιτυχία, αν σκεφτεί κανείς ότι συγκρίνεται με μεγάλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο, καθώς και τις αυξημένες απαιτήσεων λόγω της ολοένα αυξανόμενης κίνησης σε πτήσεις.

Η αεροπορική εταιρεία Singapore Airlines που εδρεύει στη Σιγκαπούρη και το αεροδρόμιο Singapore Changi Airport διεκδικούν τις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις αεροπορικές και τα αεροδρόμια, αντίστοιχα.

Εκθρονίζοντας την Qatar Airways, η οποία κατείχε την πρώτη θέση ανάμεσα στις αεροπορικές εταιρείες το 2016, οι σημαντικές βελτιώσεις της Singapore Airlines στις επιδόσεις και στην αντιμετώπιση των αιτημάτων, οδήγησαν την Ασιατική εταιρεία στην κορυφή ανάμεσα σε 87 αεροπορικές για πρώτη φορά. Οι UAE’s Etihad Airways, Qatar Airways, Austrian Airlines και Canada’s Air Transit συγκαταλέγονται στις πρώτες πέντε. Ανάμεσα σε εκείνες που εδρεύουν στις ΗΠΑ, η United Airlines έφτασε στην 29η θέση, ακολουθούμενη από την American Airlines στην 33η θέση και από την Delta στην 45η θέση.

Τα πέντε καλύτερα αεροδρόμια μετά από το Changi (SIN) κατά σειρά αξιολόγησης είναι: το Munich International Airport (MUC), το Hong Kong International Airport (HKG), το Copenhagen Kastrup Airport (CPH), και το Helsinki-Vantaa Airport (HEL). Το Cincinnati/Northern Ketucky Airport (CVG) αποτελεί το μόνο αεροδρόμιο με έδρα στις ΗΠΑ που ανήκει στην πρώτη δεκάδα και βρίσκεται στην 6η θέση. Κάποια άλλα αεροδρόμια των ΗΠΑ που βρίσκονται στο top 50 παγκοσμίως είναι το San Fransisco International Airport (SFO) στη #19, το Seattle-Tacoma International Airport (SEA) στη #39 και το Miami International Airport (MIA) στη #44. 

Δείτε την κατάταξη αεροδρομίων...

10 χειρότερα αεροδρόμια

-Κουβέιτ - 5.02

-Λονδίνο Γκάτγιουκ - 5.38

-Μάντσεστερ - 5.43

-New Jersey - 5.92

-Εδιμβούργο - 6.1

-Μουμπάι - 6.21

-Ντουβάι - 6.24

-Μπανκόνγκ -6.3

-Δελχί- 6.31

-Λος Άντζελες - 6.38

10 καλύτερα αεροδρόμια

1. Σιγκαπούρη - 9.07

2. Μόναχο - 8.66

3. Χονκ Κονγκ - 8.42

4. Κοπενχάγη - 8.04

5. Ελσίνκι - 8.03

6. Κεντάκι - 7.94

7. Μπαρτσελόνα - 7.90

8. Μαδρίτη - 7.81

9. Όκλαντ - 7.8

10. Φρανκφούρτη - 7.76

«Καθώς η αγορά γίνεται ολοένα και πιο κορεσμένη, οι νικητές στην κούρσα των αεροπορικών ταξιδιών θα είναι εταιρείες που εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους τόσο στο έδαφος, όσο και κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την ολοκλήρωση της πτήσης. Οι καταναλωτές περισσότερο από ποτέ επιζητούν ποιοτική εξυπηρέτηση, και συγχαίρουμε τη Singapore Airlines και το Changi Airport που έθεσαν στη βιομηχανία τα πρότυπα για τη σωστή εξυπηρέτηση του καταναλωτή», δήλωσε ο CEO και co-founder της AirHelp, Henrik Zillmer. 

Με την ίδρυσή της το 2013, η AirHelp αποτελεί την εφαρμοή με τα περισσότερα downloads ή για αποζημιώσεις και καθυστερήσεις, και είναι η Νο1 υπηρεσία καταναλωτών παγκοσμίως για επιβάτες που έχουν συναντήσει καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων ή overbookings. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει βοηθήσει περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την πτήση τους. Η AirHelp είναι νεοσύστατη εταιρεία με επενδυτή την Y Combinator.

διαβάστε ακόμα

Ν.Χαρδαλιάς | Τουρισμός πολυτελείας: Συνεργασία της Αθήνας- Αττικής με το Ντουμπάι
Εορταστικό χωριό το Πεδίο του Άρεως από τα ερχόμενα Χριστούγεννα
Ευρωπαϊκός τουρισμός 2024 | Ποια σύννεφα σκιάζουν την ανάκαμψη - ETC: +14,3% οι ταξιδιωτικές δαπάνες
Φεστιβάλ Comic Con στη Θεσσαλονίκη
12ος Ποδηλατικός Γύρος Πεδιάδας
21η Ιππική Συνάντηση Μεσσαράς στο Ηράκλειο Κρήτης
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Τραμπολίνο στην Αμαλιάδα
Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων (DPA) | Η Ελλάδα υποδέχεται πανέτοιμη τους τουρίστες
Γαλάζια Σημαία 2024 | Πρωταθλήτρια επί 30 χρόνια η Ισπανία- δεύτερη η Ελλάδα
Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων